• Niicesara

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ägglossning på G? Vad tror Ni?
    Har ägget släppt när testet blir negativt igen?
    Är det bäst att sexa varje dag eller varannan dag? Sexade igår, ska vi fortsätta idag? ;)

• Niicesara

Idag blev äl testet negativt så jag antar att ägget lossnat nu? Det var fortfarande positivt igårkväll så de måste ha lossnat typ inatt. Kände på tappen nu och den är stängd, är det lönt att sexa mer nu?
    Vi hade sex i förrgårkväll men inget igår. Är det kört nu? :(

• Niicesara

Hade ägglossning runt den 28e så jag har BIM nu den 10e eller 11e. Är det för tidigt att testa på tisdag den 7e? Min mormor skulle fyllt år då om hon skulle levt. Tänkte att det kanske kunde ge oss lite tur. ;)
    Har haft molvärk i magen i flera dagar nu, fick det ett par dagar efter ägglossningen.
    Vad kan det betyda?

• Niicesara

Godmorgon tjejer!
    Idag är det som sagt min mormors födelsedag om hon skulle varit i livet så jag tänkte att det vore perfekt att testa idag.
    Är på typ BIM-4.
    Testade först med testlagrets och där är ett svagt streck. Visste inte om det var spök så jag testade nu 2 timmar senare med billiga testers och även där finns ett streck.
    Dom är väldigt svaga men man ser ändå dom tydligt. Behöver inte vrida och vända på testerna. (Tyvärr får jag inte till någon bra bild)
    Och dom är lika breda som kontrollstrecket.
    Vågar jag hoppas på att dom är svagt positiva? Jag menar, hur vanligt är det att få 2 spökstreck på en och samma dag?
    Strecken kom även inom testtiden.
    Jag vågar egentligen inte hoppas för jag har ju haft sån mensvärk/molvärk i runt en vecka nu. Brukar inte ha det så långt innan mens.
    När kan man testa med digitalt?

• Niicesara

De översta är taget halv 6 imorse och de understa för typ 30 minuter sen. Syns bättre i verkligheten för som sagt så e min kamera dålig.
  • Niicesara

Håller med.
    Men de syns tydligare på det understa i verkligheten oxå.
    Vågar som sagt inte hoppas på något eftersom jag spök innan plus att vi försökt i mer än 4 år.

• Niicesara

Tack för hoppet!
    Men är ändå orolig eftersom jag har så ont i magen... Kan ju hoppas på växvärk. ;)

• Niicesara

Kunde inte hålla mig... De översta är fullt utslag på äl test och det understa är ett nytaget gravtest.
    Ser ni nåt nu? Kan väl ändå inte få 3 spök på samma dag? Eller? :/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester