Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hoppas verkligen att jag är gravid!
Vet inte hur jag gör med skärpa? Bilden är tagen med mobilen.
Hoppas verkligen att jag är gravid!
Vet inte hur jag gör med skärpa? Bilden är tagen med mobilen.
Håll alla tummar Ni har för mig! Ska iväg sen och köpa fler tester, bland annat digitalt.
Det bara måste gå vägen nu. Är det bara spök så kommer jag bli otroligt besviken.
Har redan räknat ut att om jag e gravid så blir de BF runt den 20 oktober. Dagen innan min pappa fyller 50. ;)
En fråga bara.
Jag hade stegring torsdagen och fredagen på ÄL testet och ingen stegring på lördagen. När hade jag ägglossning då?
Lördagen eller söndagen?
Vi sexade bara på torsdagen så jag trodde inte att det skulle ta sig om jag ska vara ärlig.
Taack!
Kommer inte kunna förstå det innan vi sett vårt lilla mirakel på ultraljud.
Börjar bli orolig...
Gjorde ett nytt test imorse vid halv 6 för jag tänkte att det borde visa starkare idag än igår. Gjorde med RFSU och det blev bara en svag skugga. :(
Vad betyder det? Tidigt missfall? Eller är RFSU inte lika känsliga som dom jag tog igår? Eller kan det helt enkelt vara så jag har högre hormonhalt på dagen? För CB digital kan väl ändå inte visa fel?
Nån som kan lugna mig? ;)
Tack Gummsan! :)
Hoppas Du har rätt.
Funderar på att köpa ett vanligt CB och se vad det visar.
Har ju aldrig varit gravid innan så jag är helt nojig. Är så rädd att något ska gå fel.
Nu vet jag att jag kan bli gravid i alla fall. Något jag hört att jag antagligen inte skulle kunna bli. :)
Får se hur jag gör.
Men man blir ju lite (läs mycket!) nojig när det visar gravid 1-2 igår och idag blir det bara en skugga på rfsu.
Vad är nästa steg? Ringa barnmorskemottagning? :)
Ringde en barnmorska nu... Ta ett nytt test om 1-2 veckor för det kan vara för tidigt än.
Sa att alla mina tester varit svagt positiva plus att cb digital visade gravid 1-2. Frågade om dom visade fel och de trodde hon inte men jag skulle ändå vänta minst en vecka till innan jag testar.