• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • Julius

Snuttenuttan: Hur går det för dig med ditt broderi?
    Jag har iallafall försökt kapa en tråd på drygt en meter som jag delar på två & försöker sy upp en sådan varje dag. Alltid kommer jag någonstans på blomkransen för var dag som går.

• 4barnsMom

SnutteNuttan, tackar för tipsen. Vaselin alltså. Bra, tänker att man kan sätta ståltråd redan i gipset där under armarna. Då kan man hänga i dom, så gjorde vi i skolan när vi gjöt gipstavlor...

Pappa skicka inga bilder idag... Ska köpa en kamera, ska köpa en kamera.... De skulle gladeligen låna ut den till födelsen om vi fått den i tid och knodden inte för tidigt...

• Sarasnaran

Julius - Najje. Gah! Jag får ta och skärpa mig nu!
    Tisdag ska jag börja, möjligen måndagkväll. *planerar*

Imorgon (ja idag söndag alltså) ska vi till Ikea och handla det sista.
    Jag kommer sova i en vecka sen, om ni börjar sakna mig alltså.

• Pussmun

Hej!

Ser att ni är i full gång med att göra gipsmagar, va kul! Blir de bra? Vart ska ni hänga upp dem? Måla/inte måla? Ett fint minne att ha kvar i alla fall!

• axxette

Godmorgon!
    Hujujuj, vad segt, mannen är ju bortrest och jag som är van att få ligga kvar när han går upp och tar hand om sonen, var alltså tvungen att rusa upp i morse när sonen vaknade, kl. 6.10
    Då skulle han promt sitta i soffan och vänta ut Bolibompa som börjar 7.00, först då kunde jag småslumra en timme innan frukost.

Lajban: vad gör din sambo i Spanien? Kommer han hem till förlossning eller ska du ha någon annan med dig?

Linda: Vad jobbigt med smärtor, har du ont även när du ligger ner och vilar?

Morotsjos: hur går det med magsjukan? Har du klarat dig?

Ha en bra söndag ni alla!

• Snutte83

Ohh...blir sugen på gipsmage nu osså!
    När e lagom o göra den? E i v.35 nu.

Går den o göra själv??

• Linda å Fredde

Go'morgon.. eller förmiddag..

Sitter å väntar på att Fredde ska vakna från sin skönhetssömn, men är rädd att det dröjer ngn timme till. (han har jobbat natt)
    Nu börjar jag bli less på detta soffliggande. Liggsår snart... Men vad ska jag göra..? Får fortsätta m mitt klipp-och klistrande. Ganska roligt faktiskt, men inser att jga saknar en hel del för att få allt färdigt på en gång. Å jag hatar verkligen att inte få saker å ting klar med en gång.. Pronto, pronto!!

axxette- har smärtorna börjat så håller de på en stund, och då spelar det ingen roll vad jag gör. Men det underlättar att ligga ner, inte lika mkt belastning på ligamenten då.. Så därför blir jag liggandes..

Strålande väder ute, får sån lust att gå en promiss... *tycker synd om mig själv*

Hur mår ni? Inga plågoandar som är på besök idag??

• 4barnsMom

Nu vet jag vad ni talar om på riktigt! När ni har ont och inte får sova och så... Natten har varit hemsk! Vaknat massor och när jag skulle vända mej en gång kom jag nästan inte runt alls

Sååå ont i bäckenet har jag nog inte haft förut.... Och liten bus är helt vild, men har ju sovit hela natten Om h*n gör ont på dagen är ju okej

Längtar såååå till man får träffa liten, min bror var här igår med sin lilla kille på 1år. Tror för övrigt att det var han som på riktigt sparka igång min längtan... Lilla Ulf...

• morotsjos

*bläääh* jag klarade mig inte undan. Har kräkts och suttit på toa hela natten nästan. Men nu verkar det ha vänt *håller tummarna*. Fullt ös i magen, men småtrollen verkar inte tycka att det är dags att komma ut än, så det är nog ingen fara. Är toktrött efter att inte ha fått sova inatt, så det blir väl horisontalläge mest hela dagen.

Sonen kräktes en ny vända igårkväll och har fortfarande diarré, antar att han får vara hemma från dagis imorgon också. Ska han aldrig få vara frisk mer än några dagar i sträck?! Det lär hur som helst betyda att jag får gå själv på ultraljudet imorgon, för vi kan inte riktigt fixa barnvakt till mitt på dagen. Men maken verkar inte allt för bekymrad över det, som han sa så är det mest en viktskattning som är av intresse. Och om de små liven är mer tjänstvilliga den här gången, så att vi får veta vad det är för sort.

Kram på er! Och akta er för kräksjuka!

• Linda å Fredde

näää men uscha... stackar morotsjos!!
    Hoppas att du är piggare imrn då, morotsjos, så du kan ta dig till UL... Stackars din son, han har haft d kämpigt i det sista.. förkylning och nu detta.. Bra att bebisarna verkar må fint iaf. Trygga där inne

kanske en saga- ja, fy vad jobbigt!! Tycker synd om dig.. Besvärligt när man inte får sova. Humöret är verkligen på topp!! Funderat på om jag ska skaffa silkes eller satin lakan, så d går lite smidigare att vända på sig...men har inte kommit så långt.. Får mannen din sova då? Fredde är ett vrak pga mig...*flinar elakt*

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!