• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • Anniqa

Caza: Min BM sa att bebis ligger nog och suger på tummen, därav bökandet neråt!

Vad fräscha vi är, alla blivande mammor! Känns det som när man läser hur vi mår.

• skånenettan

ja verkligen fräscha!! Har ni mkt sammandragningar/förverkar föresten?? För a tt gnälla lite till.... *asg*

• Anniqa

Jag hade typ mensvärk, före jul, men dessa har helt upphört. Det var tydligen bra sa BM. Förmodligen gick bebis längre ner då, men huvudet är fortfarande rörligt.

• skånenettan

oki... själv har jag jätte mkt sammandragningar om dagarna och värst på kvällen, kan komma flera stycken på tio minuter... men de gör inte speciellt ont utan är bara många...

Födde mitt förra barn i v. 36+2 så vem vet om denna oxå vill ut tidigare.... går in i v. 36+0 på torsdag... vi får väl se vad som händer!!

Nä nu ska jag fatta tag i dammsugaren och göra lite nytta idag..... *S*

Var rädda om era magar!!

• Caza

Visst är vi jättefräsha! Och otroligt sexig känner jag mig "not". Det blir ju inte mycket till bröllopsnatt kan jag ju säga
    Tack Anniqa, så det är det h*n gör!

• Anniqa

BM sa åt mig, att har du tre värkar inom 10 min, så ska du åka in.

Mitt förra barn föddes i v.38

skånenettan: Du kanske inte har så länge kvar, om du redan har så mycket känningar.

Nu ska jag en sväng på Lindex, och se om dom har erbjudande på bh, behöver en eller kanske två till amningsbehå.

• skånenettan

Anniqa: det har jag ganska ofta... hmm... borde kanske ta det på mer allvar då... *S* Fast jag ska till MVC på koll på torsdag så jag kanske ska be dom kolla om det har skett något därinne.... kanske går och "smygöppnar" mig då....
    Ja vi får se....

Ha så trevligt på stan!!

• Anniqa

Santidigt är det ju bra med förvärkar, man gör ju bort en del av förlossnings arbetet innan. Jag hade mycket förvärkar förra gången, och förlossningen gick fort. Så nu sa barnmorskan att jag kanske inte bör vänta så länge som tre värkar på 10 min. Det brukar ju gå ännu fortare som omföderska!

• Caza

Anniqa: jag ska gifta mig 28/1, så det närmar sig Världens jättemage kommer jag att ha. Men det gör inget, hoppas bara att jag mår bra den dagen. Inte kul att gifta sig och känna sig illamående, värker i benen och ha foglossningar...

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!