• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • Julius

Ang hjrtljuen måste ja tilg at oni vet ede at det är en ativ kaa så kan även pojkr ha gjärtljs. Så var det för mi med Julus.iguh aöhatbrktr mmtagälgåsdä

• Julius

Nä min datorharfåttfnatt. Kan inte skriva utan att markören flyttar sig själv bakåt. Bara denna text tog enorm tid &tålamod att skriva.

• hot fuss

min bebis ligger på mellan 142-156 i hjärtslag o han är en pojke så det stämmer inte här..

• Linda å Fredde

Julius- *ASG* oj oj oj..tack för att jag fick mig ett gott skratt...fattade inte ord av det du skrev..*skrattar fortfarande*

• Julius

Undrar om det funkar nu!?
    Ja det gördet. Då var problemet att jag laddade uppbilder medJava till SIBA för framkallning.
    Beställde 158 bilder för nu har de en drive tom 31 jan 0,99öre per bild omman beställer min 100bilder.
    Jag skrev förut att om man vet med sig att bebisen är aktiv i magen så kan man inte räkna enligt låga eller höga hjärtljud. Julius va som en orkan i magen & hade 156 i hjärtljud vilket tyder på flicka. Det va förklaringen på texten i inlägget ovan som blev knas.
    Kul att man kunde roa någon iallafall en trist onsdagkväll som idag.
    Oj klockan är över tolv sånu är det ju ett nytt dygn & en dag mindre kvar att räkna på till Bf.

42 dagar kvar för min del!!!!

• Sarasnaran

Julius - Ja du kanske får handla i dubbel uppsättning.

Vad är det för dårhus jag hamnat i!
    Ni kommer ihåg grannarna som misshandlade sina barn?
    Dom har tack och lov hållt sig väldigt passiva sedan jag ringde polisen senast.
    Idag (och de flesta andra dagarna också för den delen) så super dom som idioter och sen bråkar dom och slåss och slår sönder lägenheten.
    Helt otroliga människor alltså!
    Nu ikväll blev det för mycket. Dom slog med något i sitt eget tak, alltså mitt golv så mina djur höll på att lämna pälsen. Fråga mig inte vad dom gjorde, men packade och bråkiga var dom. Så jag ringde polisen.
    Såklart är det samma man som jag fick tala med senast. Hrm.
    Fick förklara att jag faktiskt inte är en pjåskig granne utan att jag helt enkelt hamnat i ett dårhus. Höhö.
    Poliserna kom, jag fick gå ner och öppna porten för den var låst. Sen öppnar inte idioterna dörren! Tror dom stod och bankade på i säkert en halvtimme innan dom öppnade. Herregud.
    Nu är dom iaf inne i lägenheten och man kan ju hoppas att man får sova lite inatt.
    Vilket hus man hamnat i!! Gaaah!

• Julius

Jag har ju fortfarande iofs mycket fina kläderkvar efter Julius & han är ju bara 1½ i feb så jag klarar mig nog.
    Kanske läge att ni försöker hitta en ny lägenhet att bo i om ni har så hemska grannar. Jag skulle inte stått ut en vecka till.

• 4barnsMom

Åhhh, så taskigt! Åhhh, så söta kläder!

Mina två har hj-ljuden stämt på men denna vette sjutton vad det blir... Men vore ju kul att bara spåna, för att se om det stämmer på några eller bara nån. Och vad vår mage säger

Linda å Fredde, ska ni byta till nåt flickigare då? För Rolle är ju sååå sött! Fast den skulle kanske inte heta så ändå.. Min man är envis och det är bara Saga som gäller, han får en chock om det tittar ut en med snopp!

Men hjärtljuden har dalat från 159-sist 137... Men bara en gång under 140 Blir kul att se vad det är nästa gång. Ligger vi under då med så heter jag "Kanske en Simon"!!

Föresten är Smilla fint? Jag gillar!!

Aj,aj liten är ond och har hårda hälar... Måste sova, har ju skolbarn.. God Natt på er!

• Julius

Nänu måste jag göra godnatt & mannen min ska väckas & ta över för han har ett jympapass som ska göras klart innan fredag kl17. Bättre sent än aldrig heter det ju & han är ju erfaren eftersom han varit ledare där i tio år nästa år.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!