God morgon! Har sovit dåligt inatt igen. Uppe och kissade tre gånger och sen låg jag och vred mig rätt länge. Men jag har ju inga jätteplaner för dagen så jag ska nog hinna sova ikapp. Vår föräldrautbildning börjar idag, spännande.
Ibland finns det inte ord för hur tramsig man är. Jag lade mig en stund när jag lämnat sonen på dagis. Somnade till och vaknade efter tjugo minuter, helt övertygad om att det var någon i sonens rum (vägg i vägg med vårt sovrum). Tyckte att jag hörde någon som vände sig i sängen och andades djupt. Tog till slut mod till mig och kikade in, tror ni att det var någon där?! Inte mer än en liten sömnig fluga i alla fall. Men det var ju kört att somna om efter det... Så här sitter jag nu, men det är rätt ok det med.
Vätska i kroppen har jag *pepparpeppar* klarat mig ifrån hittills, har alla ringar på fortfarande. Känner dock på dem varje dag, för jag vill ju inte hamna i sitsen att jag inte får av dem... Svullnade lite på slutet förra gången och hade då ringarna i en halskedja istället, men det var mest för att vara på den säkra sidan.