Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

jag köpte amningsbh fr HM o den var enl mig fullkomligt värdelös faktiskt. inget resår i axelbanden alls vilet innebär att de bara hasar ner för mig.. skitjobbigt. men jag kan ju ha en konstig kropp/konstiga axlar.. vad vet jag.

sen köpte jag Trofébhar på ullared. 99 kr styck. o de är HELT gudomliga. jag som har svårt att hitta behar annars fullkomligt avgudar de här. bella tror de heter. trofé bella. skitfina o jättesköna.

här såg jag fram emot en mysig hemmadag med dottern. maken jobbar till 18. så vi la oss framför teven o kollade på babe - den modige grisen när PLINGPLONG agnes bästis ringer på o säger att de ska fira serbiska nyåret idag o ska ut i skogen o grilla helstekt gris.. så nu är agnes med dem dit hela dagen. hon kommer bli helt förstörd när hon ser grisen ju... stackars barn.. o jag ska väl bara slappa idag då eller ngt... baka ngt gott kanske..

• hot fuss

jag tänkte oxå få min bebis tidigare.. fick i v 39+1 sist. tänkte runt vecka 36-37 den här gången... bf 17 feb.

• hot fuss

jag känner mig så FRUKTANSVÄRT blek.. kan man sola med bebis i magen? eller är det brun utan sol som gäller? jag blir alltid fläckig av den..

• hot fuss

min stackars man ficktill det 2-3 ggr förra veckan. innan dess i början av november.. så här är det näst intill öken

• hot fuss

min man är otroligt förstående. jag snäste av honom ngn gång för länge sen o förklarade att tjatsex är inget jag går med på.. sen den gången så brukar han mest upplysa mig om att han faktiskt skulle kunna tänka sig sex ngn dag "så det är bara att säga till när du vill.."

• hot fuss

här är det besöksförbud. bara pappa o syskon som får komma o gå som de vill. men ingen annan.. går ju så mycket RS o så oxå nu för tiden så de flesta BB brukar ha stängt för andra utom pappa o syskon.

• hot fuss

min bebis ligger på mellan 142-156 i hjärtslag o han är en pojke så det stämmer inte här..

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!