Här skrivs det massor...
Snutte83, tror också att det är bättre att vara ensam och lycklig än att vara två och olycklig, har flera exempel på det i min omgivning så jag tror säkert att du har gjort rätt val. Och man klarar mer än man tror, så det blir säkert strålande när lill*n tittar ut!
Lust, är det något man kan äta? Och sex, vet inte så noga vad det betyder, har det också med mat att göra? Så illa är det på den fronten. Jag är stor och otymplig, saknar lust och kan knappt röra mig i sängen, så det blir inte mycket av den varan. Men det var sorgligt nog likadant förra graviditeten, så vi var liksom förberedda. Tog ett tag att komma igång sen, men det ordnade sig efter några månader
BB-beök, tja, det beror förstås på om jag får gå 35 fulla veckor. För då föder jag i Ystad och där är det fria besök utom mellan 13 och 15 då det är siesta. Måste jag åka till Lund eller Kristianstad vet jag inte hur det funkar där (och har inte för avsikt att ta reda på det heller).
Var på första FUB igår, 4 par som väntar tvillingar. Tre av oss var beräknade nästan samtidigt (måtte inte alla föda samtidigt, då blir de kraftigt underbemannade på förlossningen) och ett par i slutet av april. Kul att träffa andra i samma situation. Vet inte hur mycket konkret fakta det kommer att ge, men vi har ju gått FUB tidigare när vi väntade sonen så det känns mindre viktigt den här gången. Är iofs en del tvillingrelaterat jag vill veta, men jag har ju mål i mun, så jag kan fråga om det jag inte får veta.
I övrigt, det är två plusgrader, blåser isvindar och de säger att det ska regna idag. Blä. Men sonen var i alla fall solen själv när jag lämnade på dagis, så jag känner mig rätt glad ändå.