BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Hej! E ny här... har BF den 22/2 =)
Har varit själv om hela graviditeten, men klarar mig lika bra ändå =)
Hej! E ny här... har BF den 22/2 =)
Har varit själv om hela graviditeten, men klarar mig lika bra ändå =)
Tack =)
morotsjos:
Eftersom jag varit själv sen början (pappan ville bara va me om den roliga biten :p) så e man ju van, vet inget annat!
Sen har man ju bra o dåliga dagar, precis som alla andra. De jag kan känna som jobbigt e att man har ingen som myser me magen o känner Lillens rörelser. O att få upp saker från golvet :p
O man e orolig för hur man ska orka själv sen efter, men har en jättefin familj som ställer upp o bra kompisar =) Skulle inte klarat detta utan dom!
Kanske en Saga: tack =)
jo, bättre o va ensam o lycklig =) Ångrar inget av mina val =)
Ja, de e första =) såå spännande men nervöst osså jue =)
Ska på första föräldrarutbildningen imorron, ska bli kul o få träffa andra gravida, känner ingen.
Sex?! Va e de för nåt?! :P
En av nackdelarna me att vara själv! Man vill inte ut o ragga me magen i vädret precis :P
Vet inte hur de e me besök på BB här, men nu blev man ju orolig! Pappan lär ju inte komma dit precis, så de e min mamma som ska följa me mig. Hur funkar de då? Min mamma o pappa borde väl få komma? Dom som e mitt stöd istället för pappan... vill ju inte ligga där själv!
Vet iaf att Helsingborg har webbisar, vet inte hur de e i Lund men ska kolla upp de. För de blir nog Lund för min del =)
Kanske en Saga:
Att ta me mamma på förlossningen ska inte vara nåra problem, man bestämmer ju själv vem man vill ha me, som tur e!
De e de me besökstiderna jag blev orolig över nu. Hade inte haft en tanke på de! Lillen's blivande gudfar vill osså komma dit o besöka oss. Han har varit ett stort stöd hela tiden. Man e ju i en liten unik situation!
Lund verkar inte ha webbisar =(
Ohh...blir sugen på gipsmage nu osså!
När e lagom o göra den? E i v.35 nu.
Går den o göra själv??
cast77:
tack, då ska jag prova ändå... om någon vecka då.
Nån som vet en bra sida om hur man ska gå tillväga?
O vad behöver man köpa in??
Totalt glömt bort att man kan göra en gipsmage, virriga hjärna hehe =)