• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • Linda å Fredde

*ASG* Ja, vi menar samma... hohohoo..
    Tokigt det kan bli.. Hjärnan min är inte att leka med längre. Minnet har totalt sviktat och resterande funktioner går på sparlåga

Kan verkligen bli jobbigt ibland.. Tur att jag har en lista på kylskåpet där jag skriver upp det viktigaste.. Sen ska jag bara komma ihåg att titta på den dagligen..eller helst flera ggr/dag.. hmmm...

• Ellynil

Tycker också att bebisen gott kan ploppa ut lite tidigare!!!
    Men jag är glad så länge jag får innan min pappas födelsedag (3/3 morotsjos!)

Tackar för alla gratulationer! Tyvärr är jag inget bra på att bara sitta och peka, så jag kommer nog envetet gå och släpa lådor... Mamma föreslog att vi skulle ha "flyttkalas" hemma hos oss och att det inte blev någon tårta förrän man burit minst 5 kartonger *hihi* (Hon och lillsyrran fyller år 1/4 bägge två)

• 4barnsMom

Visst vill vi inte! Men hur ska vi få ut dom små liven?? Det är ju den eviga frågan...

6 veckor känns sååå länge! Men tiden har ju gått fort hittills så... Känner mej inte så klumpig denna gång faktiskt.. Har inte gått upp så mycket .. 14kg nu, hade ca 35kg extra med sonen..

Jag har en känsla av att jag lagrar vatten i kroppen nu... Ser ut som om jag gjort en läppförstoring varje morgon, och jag hade nog innan.. Så jag ser kul ut, sen ger det sig under dagen eller om jag vänjer mej bara Flera svullna kvinnor här?

• Sarasnaran

*räcker upp handen*
    Min bm trodde att mina senaste 4 kilo + enbart var vatten.
    Det kan man ju hoppas.
    Mina fötter ser ut som elefanttassar och fingrarna kan jag inte längre hålla ihop.
    Mjäff!

• 4barnsMom

Snuttan Klart det var vatten! Min mage väger 10kg nu!

Nejdå, men visst är det skönt när man kan tappa lite fort sen när man kissar. Fick min son på sommaren och tappa 12kg när han föddes, och han vägde 4360gr, sen var resten extra massa som försvann. På två dagar...

Då är du med så fin! Jag kan bara ha min vigselring nu, snart är jag väl ogift helt...

• Anniqa

frutti: När jag var i Italien, så var det krav på badmössor i poolerna. När jag var här på badhuset och inhandlade min mössa, så sa badhuspersonalen att det nog inte var en så dålig ide med badmössakrav. När personalen rengör filtrerna i poolen så är dom visst ganska så håriga och äckliga.

Jag känner mig inte alls så svullen, men igår när jag var hos en kompis, och satt där i två timmar ca, så kännde jag av svullna fötter, mina skor hade av någon anledning krympt....fniss.

• Nattvinge

Jag skulle faktiskt vilja att trollet tittar ut exakt den 20:e februari. Det verkar väldigt ovanligt att det händer och det är klart man vill vara unik Skämt åsido, om jag bara slapp jobba så skulle jag med glädje stå ut de 6 veckor som är kvar, det är bara på jobbet jag tycker att det är drygt att vara gravid.

just nu undrar jag vad trollet gör egentligen, spjärnar och spjärnar med rumpan under revbenen, gör döont i bäckenet... undrans om hon håller på att "skruva ner sig" i bäckenet? Hur "ska" det kännas egentligen?

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!