Typiskt!! Missade det där programmet igår!! Rev å slet i lådor för att Rolles kläder ska få plats istället.. Hade totalt glömt bort programet.. kanske inte så chockerande, mitt minne existerar inte..
Sex och samlevnad. Jobbigt!
Vill sååå gärna, men min sambo verkar inte vara med på notena längre. Fick iofs ont sist vi försökte, så detta med sex är ngt som får finnas på läpparna till dess att Rolle kommit och blödningarna har gett med sig.. Tyvärr..
Håller tillgodo med kel å gos ist
Här sovs det fortfarande dåligt. Vaknade vid 12 idag, av att telefonen ringde. Annars hade vi nog sovit vidare..
Nu vet jag vad alla klagat över en längre tid. Har varit lyckligt lottad så här länge iaf, inte dumt.
Dessutom har mina ligamentsmärtor trissats upp yttligare!! Kramper under nätterna och väldiga sammandragningar, blir liksom en följd av kramperna..
BB- här får man ta emot besök. Mellan klockan 18-19. Alltid ngt.. Men jag vet inte om jag vill ha besök faktiskt..
Om vi blir kvar någon dag, så vill jag ta det lugnt och bli bekant med Rolle. Lyssna och lära, utan en massa spring och störande moment.. Det kan man ta när man kommer hem.
Vill liksom bara få vara en stund, jag, Fredde och Rolle...