• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • malinz81

Tack för tipsen ska kolla lite med olikaförsäkringsbolag vilket som verkar bäst. Men det är ju sååååmycket papper och grejer nu så man blir ju helt yr

Här har vi en till som snurrar nätterna igenom och springer på toa med 2h mellanrum. Inte så kul men det är ju ett övergående tillstånd. Och det kommer ju något gott ur det hela

• Julius

För er som missade programmet igårkväll.(inkl jag) så kommer ett annat sexinspirerat tv-programpå torsdag kl.22.35 såg jag reklam för nu.
    Men jag måste ju säga det att det är ju bra att de sänderprogrammen så sent så inte barnen kan se dom, men reklamen inför programmen ska ju inte sändas på vanlig dagtid som de gör...

• Ellynil

Välkommen Snutte83!

*hmmm* Ja det där med sex är ju ett kapitel i sig! Här är det rätt lugnt på den fronten, men det beror nog mer på min käre sambo än på mig! Han är betydligt mer pryd än vad jag är!

Vi börjar vår FUB i morgon. Ska bli spännande att träffa de andra, men det kanske inte är så intressant med själva "infobiten"...

Vi fick förresten reda på att parkettgolvet och tapetseringen hade blivit utdömt på besiktningen på den nya lägenheten, så vi får nylackat golv och nytapetserat helt gratis! *jippie* Tyvärr kommer de inte göra det förrän efter vi fått tilträde till lägenheten, så det blir väl till att bo hemma hos svärföräldrana eller mina föräldrar i nån vecka... Man är ju inte speciellt pigg på att bo där med en nyfödd bebis när de håller på och grejar...

Ärligt talat vet jag inte riktigt hur det är med BB här... Jag TROR att det är OK med besök, iaf... Har för mig att de har ett par timmar när alla är välkomna, och att pappa och syskon får komma när de vill... Det får man väl veta på FUB fram igenom, antar jag...

• hot fuss

här är det besöksförbud. bara pappa o syskon som får komma o gå som de vill. men ingen annan.. går ju så mycket RS o så oxå nu för tiden så de flesta BB brukar ha stängt för andra utom pappa o syskon.

• Linda å Fredde

Typiskt!! Missade det där programmet igår!! Rev å slet i lådor för att Rolles kläder ska få plats istället.. Hade totalt glömt bort programet.. kanske inte så chockerande, mitt minne existerar inte..

Sex och samlevnad. Jobbigt!
    Vill sååå gärna, men min sambo verkar inte vara med på notena längre. Fick iofs ont sist vi försökte, så detta med sex är ngt som får finnas på läpparna till dess att Rolle kommit och blödningarna har gett med sig.. Tyvärr..
    Håller tillgodo med kel å gos ist

Här sovs det fortfarande dåligt. Vaknade vid 12 idag, av att telefonen ringde. Annars hade vi nog sovit vidare..
    Nu vet jag vad alla klagat över en längre tid. Har varit lyckligt lottad så här länge iaf, inte dumt.
    Dessutom har mina ligamentsmärtor trissats upp yttligare!! Kramper under nätterna och väldiga sammandragningar, blir liksom en följd av kramperna..

BB- här får man ta emot besök. Mellan klockan 18-19. Alltid ngt.. Men jag vet inte om jag vill ha besök faktiskt..
    Om vi blir kvar någon dag, så vill jag ta det lugnt och bli bekant med Rolle. Lyssna och lära, utan en massa spring och störande moment.. Det kan man ta när man kommer hem.
    Vill liksom bara få vara en stund, jag, Fredde och Rolle...

• Julius

Här är det oxå besök endast för pappa & syskon & blir det väldigt mycket RS så är det nog enbart pappan somfår kommaför syskonensomgår iskola eller på dagis kan ju dra med en massa baskelusker. Får se hur jag gör dennagången,men jag rekomenderar nog alla att stanna de 72 timmarna somärinnan de tar PKU samt då har man ju oxå tillgång till den härliga underlivsduschen dvs bidén som man kan skölja sig mednärman varit på toa deförsta dygnen efteråt är ju den ett måste.

• axxette

Julius: just det! Den där biden var ju räddningen, hade glömt det! Det var helt annorlunda när man kom hem till ett badrum utan bide, av med alla kläder och in i duschen är ju inte riktigt lika lätt.

• Sarasnaran

Har ni tänkt på en sak tjejer?

Innan denna tråden dör så har alla fått sina bebisar!!

• morotsjos

SnutteNuttan, det slog mig också häromdagen.

Jag gillar också handduschen på bb, ajajaj vad det inte kändes som om jag gillade toapapper då...

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!