Tackar och bockar! Jo, då blev man 31 här på eftermiddagen! Min far var här och tog födelsedagskort på mej... Så kanske man kan få in en första magbild på mej här, *rodnar*
har ju varit lite blyg på den fronten... Är 34+0 idag! Känns fort nu.
SnutteNuttan hur mycket gips gjorde ni av med? Min man blev så sugen på att få en på mej med. (Jag visa din för han visste inte vad det var) Funderar på nästa helg, är då 35+0, eller om man vågar vänta till 37+0... Är ju barnlediga varannan helg..
morotsjos, håller tummarna för dej, jag hade magsjuka i v 40 förra grav och jösses vilka (för)värkar jag fick av allt kräkande.. Och mannen låg och sa att han kunde inte köra om... Så jag bada bort dom
Håller tårna med!
Linda, jag gör ju själv med! Haha, bra kvinna reder sig själv.. Idag har jag slappat, bara lagat mat till oss och brorsans familj. Men pommes och korv är inte så avancerat.. Gott och alla barn åt!
Jag har heller aldrig fått vattnet att gå utan våld så jag hoppas på det nu med. Bäst var när det inte gick alls, dottern sprängde det på vägen ut
Såg ut som en nykläckt pippi på tecknad film med skalet kvar på huvet när hon kom ut!