• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • Lyckliga ja

Hej tror ja har missat denna tråden.. jag har bf den 22 februari =) Hoppas det e bra me alla blivande februari mammor :)

• Julius

Välkommen du oxå Lyckliga ja Vi har bf samma dag dessutom!

• mmfl

Har nu äntligen bestämt vilken vagn jag ska ha. började känna mig lite stressad men nu känns det bra. Det blev till slut en Emmaljunga Cerox med mjuklift till.
    Det är ju bara drygt 5 veckor kvar nu.

• axxette

Hej och välkomna ni nya!

Är helt slut, har haft pappa med fru och min farmor och farfar på besök, mannen är bortrest så jag skötte det mesta själv. De lekte med sonen hela dagen och han var lika trött som jag innan han somnade.

I övrigt en mycket bra dag utan särskilda krämpor

Ha en bra lördagskväll!

• Linda å Fredde

Snuttan-Aaaamen, va? Skrev jag plastfolie?? :-O helt förvirrad...tänker rätt men d blir ju så fel hela tiden..*skratt*
    Nu fattar jag vad ni har surrat om, detta m gips magar!! Häftigt!! Skulle gärna vilja göra ngt sånt själv, men håller på med min graviditetsdagbok ist. Har köpt 250 pappersark i regnbågens alla färger, så nu ska det klippas å klistras. Måste ju lägga in lite bilder i den innan Rolle kommer

morotsjos- men uscha, huga, å fya mej.. Tycker synd om er. Hoppas verkligen att du klarar dig, tycker det är på tiden att ni får vara frisk en stund nu innan bebisarna kommer... Håller tummarna..

Lyckliga ja och Buffa- välkommen till en helmysig tråd, här får man tips, råd och chansen att spy ut allt till några som sitter i samma sits! Toppenbrudar m stora magar

Fredde vilar, ska jobba i natt. Så jag blir gräsänka igen.. Får ligga på soffan och ha tvn, samt katterna som sällskap.. Hoppas att jag slipper dessa smärtor en stund bara...

*vinkar hejdå*

• Lajban

Hej igen"

Nu har dottern somnat och jag slappar lite här framför datorn igen. Min sambo åkte tillbaka till Spanien i morse, så nu har jag tänkt att ta tag i det här med födandet. Jag har dock mitt kök att tänka på också. Nu kommer de vilken vecka som helst och renoverar köket. Det mesta har jag fått ner i kartonger som min sambo burit in här i arbetsrummet, men en del måste ju av förklarliga skäl vara kvar i köket så länge som möjligt. Sen ska allt upp igen. Och julen ska ut, den ska det, även om det får ta tid. så man kan säga att man har fullt upp ända tills liten behagar komma ut. Men h"n är rätt sugen på att komma snart skulle jag tro.

Idag har jag bokat tid med mitt sista syskonbarn som fyller fem år. Varje gång någon av dem har fyllt fem år har jag tagit med dem till Cosmonova, där det är femårsgräns. Nu är det sistingen, före min egen dotter, och hon fyller den 3e februari. Vi tänker åka samma dag, längre fram vågar jag inte planera. Hoppas hon inte behöver bli besviken för att jag måste ställa in.

• Sarasnaran

Gokväller!

Välkomna ni nya!!
    Snart ska det födas barn! Hihi!

Kanske en Saga - Vi virade in magen och upp under brösten, sen kladdade vi på vaselin över brösten och ut på sidorna vid armhålan.
    Sen satt Conny på toalocket och hade en spann framför sig. Glöm inte att klippa till gipsbitar innan ni börjar.
    Sen höll han i båda ändar på gipset, doppade i ljummet vatten och sen upp på magen, sen får man smeta lite så det lägger sig som man vill, men det viktiga är att man håller io båda ändarna när man doppar, för annars korvar den sig.
    Sen får man gegga och smeta lite tills man är nöjd. Man känner när den är såpass hård att den börjar släppa från kroppen. Då kanman lägga den ner och låta torka.
    Blir så bra sååå!
    Vi ska köpa fint sandpapper och guldfärg på måndag, så man kan slipa kanterna och sen måla på den. Har dock inte löst problemet med hur fasen jag ska kunna hänga upp den.
    *kliar mig i skallen*

• missteddy

hej alla glada är det fler än jag som är sen med inköpen? jag har tex inte bestämt mej vilket skötbord jag vill ha än men tror jag vill ha ett med en balja under men jag vet inte

• Lajban

Jag tror det är smart att göra hål för upphängning av gipssaker innan gipset stelnar.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!