Jag äter fiberhavregrynsgröt med linfrö och russin varje morgon, det har jag gjort länge, och det märks om jag hoppar över det kan jag säga. annars är jag inte speciellt hård i magen, hemorojjden är nästan borta (efter ca 4 veckors behandling). Däremot är det problem med tryck mot både blåsa och avgasrör om man säger så.
Apropå bedövningar, jag hade lustgas och EDA sist, känner inte för någonting nu, kanske bara lustgas, men man vet ju inte hur det blir. EDAn hjälpte antagligen jättebra sist för jag har inga direkta minnen av att det gjorde så ont, det var mer läskigt. Däremot fick ju jag huvudvärk och kunde vare sig sitta eller stå på 4 dagar efter förlossningen. Fick äta en massa jättestarka tabletter som inte hjälpte och på bb sa man att det inte hade med bedövningen att göra, men här på FL har jag fått veta att det är vanligt att få så där efter EDA. Om jag klarar det så hoppar jag den den här gången. Mest för att jag inte vet hur jag ska klara av min stora dotter med sådan huvudvärk. Jag vet ju nu att det går över efter ett par dagar och visst skulle jag stå ut med sängläge om det inte vore för storpluttisen.