• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • morotsjos

Idag har jag varit på massage. Fick ett presentkort på nacke-axlar-rygg-massage i julklapp och det var alldeles ljuvligt. Alldeles för kort bara. Fick avslutningsvis ett rosmarinliniment på mina spända axlar, det skulle göra gott sa tjejen. Känns fortfarande rätt varmt och skönt på axlarna, avspänt liksom.

Ikväll är det dags för andra FUB med besök på bb. Känns inte jättelönt att gå på bb-visning, var ju där för knappt två år sedan, men kanske har de något speciellt att säga till oss tvillingföräldrar.

I övrigt, fullt ös i magen, tror att småtrollen kickar ut sig istället för att ta sig ut vanliga vägen... Och att de boxar på urinblåsan bara för att retas, jag har liksom två huvuden där nuförtiden.

• Pussmun

Hej! Brukar vara inne här lite då och då och läsa, men nu var det ett tag sedan. Vet ju att alla som hänger här är planerade till slutet på februari, men är det någon som redan har fått vad ni vet? Känns som om min bebis aldrig kommer att komma ut. Längtar så himla mkt nu! Bf 22 feb.

• Sarasnaran

Ingen av oss aktiva i tråden har iaf fått några ungar än.

Nu ska jag slänga mig på soffan och kolla sjunde himlen.
    Moralpredikningarna kommer att hagla... Haha!

• MinervaSkugga

Ooh. Jag följer minsann också Sjunde Himlen.

• hot fuss

herregud tjejer *suckar lite*
    själv följer jag l word.. är raka motsatsen t sjunde himlen

• MinervaSkugga

Hehe. Jag har faktiskt aldrig sett l word...

• hot fuss

aldrig? galet! jag följer serien fr usa så jag är inne i säsong 3 av den redan.

• MinervaSkugga

Ahaa. Där ser man. Borde kanske börja kolla på den också då... Såå tjatigt att sitta hemma hela dagarna utan något på tv...

• Sarasnaran

Herregud själv.
    Man behöver väl inte byta bort det ena för att få det andra?
    Jag följer minsann båda serierna.

• hot fuss

snuttenuttan

men de är ju så... *harkel* präktiga.. jag har sett serien lite då o då.. men precis som den andra serien.. Providence eller vad den heter så sitter jag mest o himlar med ögonen o tycker de är föööör pluttenuttiga

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!