• Pussmun

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Hej!

Ser att ni är i full gång med att göra gipsmagar, va kul! Blir de bra? Vart ska ni hänga upp dem? Måla/inte måla? Ett fint minne att ha kvar i alla fall!

• Pussmun

Hej! Brukar vara inne här lite då och då och läsa, men nu var det ett tag sedan. Vet ju att alla som hänger här är planerade till slutet på februari, men är det någon som redan har fått vad ni vet? Känns som om min bebis aldrig kommer att komma ut. Längtar så himla mkt nu! Bf 22 feb.

• Pussmun

Vi har tagit reda på könet och det har jag aldrig ångrat. Det känns jättekul att veta och allt blev mer verkligt efter att vi hade fått veta vad det är för en filur som gömmer sig därinne. Kul att slippa kalla bebisen för "den" hela tiden också. Men jag förstår alla som inte vill veta också såklart. Ifall det blir fler barn kommer jag definitivt att tjuvkika igen!

Det blir en lite kille förresten...

• Pussmun

Lägger också till mig på listan. 22 februari verkar vara ett poppis datum! Grattis till lill-killen, Skånenettan. Skönt att slippa vänta in BF. Jag skulle gärna föda idag om jag fick!

Födda-listan
    31/1 Skånenettan (bf 15/2), pojke 3090g 50cm

Bf-listan
    13/2: Anniqa
    15/2: villblifler
    17/2: kidA, snöfall
    18/2:Angelbabe
    20/2: SnutteNuttan, Nattvinge
    21/2: Linda å Fredde, Malinz81, Ellynil
    22/2: Julius(/Gullivers resa), Lajban, _ballamalla_, Pussmun
    23/2: Caza, cast77, majja, Bellis555
    24/2: Kanske en Saga
    25/2: Harley
    26/2: Kasper, HILD
    27/2: Terran, frutti
    28/2: axxette, nattisen, ceciliaa, Weiring
    3/3: morotsjos

• Pussmun

Hejsan på er och grattis till er som fått era bebisar!

Själv är jag nu på BF + 10 och börjar bli riktigt less. Jag ska inte på överburenhetskontroll förrän den 9:e och det känns verkligen som om jag inte kommer att komma igång av mig själv innan dess.

bhelliom: jag tycker att det skulle kännas skönt att veta ett datum, för just nu går man bara och väntar. jag blir så rastlös. Däremot gruvar jag mig lite för en ev igångsättning, det verkar ju ofta bli rätt långdraget. Nåja, inte så mkt att göra förutom att vänta och se.

Trevlig helg!

• Pussmun

Hej! Skönt att se att det finns fler februarimammor som nu blir marsmammor. Jag har passerat bf med två veckor nu. Ska på överburenhetskontroll imorgon. Någon som varit på det? Vad fick ni göra?

Grattis till er som fått era bebisar. Är riktigt avis!

• Pussmun

Nu är vår lilla Jordan här. Han föddes 14.48 idag och förlossningen gick toppen. Sprack inte alls. Han vägde 3990 gram och var 52 cm lång. Helt underbar. Kramar från världens lyckligaste mamma.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!