3 barns mamma84 skrev 2011-07-06 15:13:13 följande:
Fick första när jag var 20 år ammade i 2 veckor och stoppade till när mjölken blev till blod och onda vårtor !!
Fick andra när jag var 23 och jag försöke men herren min ville inte så det var flaska på bb
Fick tredje när jag var 26 och jag vägrade amma sa det det mvc och skrev på avtalspapper men när jag kom hem gav jag honom bröst 3 ggr och mjölken kom ammade honom till 2 månader +4 dagar ca och gav honom flaska med (delammade)
Jag skiter i hur mina bröst ser ut jag är en LYCKLIG trebarns mamma och jag njuter varje stund.
Ser inte ner på folk som ammar och ger flaska jag ser stolt på dem att dom älskar sina barn!!
Att röka under graviditeten är dumt dumt dumt men det är inte lätt att sluta när man väl har rökt i många år och sen blir gravid. jag rökte och drack när jag väntade 1:a jag gjorde fel men jag stoppade till (RÄTT TIDIGT) innan jag han till vecka 10 !! sen har jag inte gjort något fel alls utan en normal bra graviditet. sen har det varit så med alla tre
Va? Måste man skriva avtal på att man inte vill amma? *Förfärad* Vem vill ha ett sånt avtal? BB? BvC?