• Vallivetu

10000-steg-om-dagen-tråden

Japp, nu har jag letat fram och dammat av min gamla stegräknare, och just nu visar den stolt upp 10484steg

Min plan är att gå minst 10000 steg om dagen, eftersom jag har läst i en hälsotidning att det är någon slags drömgräns för att gå ner i vikt.

Jag startar tråden mest för att jag inte ska fuska.... Tänker skriva varje kväll ( i den mån jag kan ) hur många steg jag tagit under dagen.

Vill någon hänga på???

• Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden
  • Trollens mamma

Nej,jag kan inte hitta den...får nog vänta tills våren med sökandet,fast då lär den ju inte fungera
    Ska köpa mej en ny!Återkommer då....

• Vallivetu

Ok.... Jag SKA skärpa mig, men tror ni inte jag har fåt värsta hostan nu? Jätteont i halsen och en feber som ligger och lurar. Sååååå tråkigt. Ville åka med till IKEA idag, men jag orkar inte röra mig!

Ska ta en liten promenad med liten idag. Sen får det va till jag blir kry igen.

Hur går det för er andra?

• emmzan

I går hade jag invigning av min stegräknare, tog en liten prommis och bara den var 4000 steg...
    Har haft räknaren på mig hela dagen i dag fast det har inte hunnit bli så många steg än men ikväll äre långprommis som gäller, den rundan är dubbelt så lång som den jag tog igår så jag räknar med att få ihop ca 7000 steg bara där så då har man passerat 10000 iallafall

• Fru Glad

Tjo ho tjejer!! Har gått ca 8000steg igår och idag står det redan 9700 på min räknare!! Känner mig nöjd var ute och gick i 1timme och kvart.

Bree: Stackare känner du dig sjuk?! Bra gjort att ta en lite proomenad ändå. Du även om det känns tungt att behöva skjuta upp trppen till IKEA så är det bättre att vänta tills du känner dig piggare, en vända till IKEA då man inte känner sig tipp topp kan sluta i katastrof: Jag kom hem UTAN servetter och ljus en gång då ajg hade feber!! Inte bra, inte bra.

Emmza: Bra att orka ut på promenad TVÅ gånger perdag, är aldeles för bekväm för detta. Vad blev det för sorts räknare? Hoppas du är nöjd.

• piixelslyna

Oh, här vill jag vara med.

Jag fick en stegräknare i julklapp jag. Den ska jag se till att slita ut!

• Fru Glad

Välkommen rauseus!! Hur många steg har du gått idag?

• Vallivetu

Ja det blev bara ynka 4300 steg idag... tycker också synd om mig Fru Glad .

• Morbid Mistress

Någon med en stegräknare från Sport-tech? Har tappat instruktionerna till min och får inte igång den.

• Fru Glad

Helmic: Har du kollat om de har ngn hemsida? hade samma bekymmer och Silva har sina bruksanvisninga på sin hemsida, smart tycker jag

• Fru Glad

Föresten!!! Har gått10801steg idag!!!

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden