Tabbs2 skrev 2012-03-27 09:47:41 följande:
JLD- hoppas blodtagningen går bra idag! Det finns ju sådan där plåster man kan sätta på innan som bedövar, har du provat det?
Draken- det är ju jättebra att gravtestet ger starkt utslag:) Nu är det bara idag kvar sen får du se imorrn att allt ser bra ut:)
CT- jo det är mer än vanligt men det verkar som tur va inte bli så långvarigt...börjar klinga av lite redan..
Jo jag har läst alla dom där trådarna oxå o även varit i kontakt med en tjej...
Vid nästa mens tänkte jag skicka prov till Aten (de kollar lite olika saker som inte kollas här..) O blir det ett fjärde "riktigt" missfall så har vi sagt att vi åker till Aten (el London) o gör en oredntligt immunologisk utredning...
Jaha, det l åter jättespännande! Jag skulle gärna haka på på det om det är ok? Alltså få lite info från dig på vem man ska kontakta och hur du gör när du skickar prover etc. Jag tror att både jag och sambon har ett aktivt immunförsvar, bla. har han munblåsor som är ett uttryck för det. Jag i min tur har inga sådana grejer utan mest "känner det på mig" utifrån vad jag har läst och förstått att det kan innebära.