Draken skrev 2014-09-26 17:59:30 följande:
Kan berätta om gårdagens antiklimax... Egentligen hör detta kanske inte hemma i "vår tråd" då det knappast är ett "fertilitetsproblem" men, men... Vi fick göra ett extra TUL igår i vecka 34+2 pga att de skulle kontrollera en sätesbjudning. Jag har tidigare varit noggrann med att säga att vi inte vill veta könet. Nu glömde jag bort det då det var lite rörigt och barnmorskan slängde ur sig:
"åh där är pungen".
Jag svarade:
"Jaså. Det visste vi inte."
Hon:
"Ojdå! Jag trodde ni visste!"
Åh, fy vad tråkigt!
Vi har inte bestämt än om vi vill veta eller inte. Det spelar ju ingen roll vad det blir så man kan lika gärna vänta till förlossningen med att få veta. Samtidigt så är vi ju sjukt nyfikna på vem det är som bor därinne... Men vi har ungefär en månad till att bestämma oss på, innan det är dags för RUL.
Annars mår jag väldigt bra!
Är ganska trött på eftermiddagarna och kvällarna, men tror att det mest (eller lika mycket iaf) beror på nytt jobb och mycket nytt som snurrar i huvudet hela tiden. Hungrig som en varg är jag nästan hela tiden också, och vikten ökar stadigt. Men jag var ju "underviktig" från börjar så det är nog bara bra att jag lägger på mig en del.