Tabbs2 skrev 2013-10-09 10:53:34 följande:
Usch jag är ett riktigt vrak idag...
Inatt sov jag urdåligt…vaknade genomdrypande av svett, jättetörstig hela tiden, kissade fyra gånger, ont, huvudvärk o orolig…:( så idag är trött med en jädrans huvudvärk…
Är nojjig att detta är tecken på att kroppen redan gör sig av med pyret…
Jag pallar inte riktigt den här psykiska stressen o pressen o ovissheten…
Men inte så mkt att göra åt…blää
Åhh tabbs - det är INTE något tecken på att kroppen ska göra sig av med ditt lilla underverk. Det är bara tecken på att du är orolig vilket är helt förståligt. Försök så gott du kan att slappna av - vila och ta hand om dig själv. Ta en lång dusch, laga en god lunch, gå en promenad och få frisk luft, försök få tiden att gå.. Även om du kommer ha pyret i huvudet hela tiden försök allt vad du kan att konsentrera dig på något annat. Det kommer vara SUPER svårt då allt kretsar runt det men du måste få vila och försöka få lite lugn och ro i kroppen.
Men inget som du gör kommer kunna påverka hur detta kommer gå. Kroppen och Pyret kommer bestämma det själva och du får egentligen bara stå sidan om och väntar. Orättvist men tror det är så tyvärr.
Du har alla förutsättningar för att detta ska gå bra - och det gör det helt säkert oxå....
Fy vad jag tänker på dig och håller alla tummar och tår jag bara har för dig. Sänder all styrka och energi och hoppas på att du får lite lugn och ro i dig själv under dagen. Försök försök försök även om det är svårt.
Önskar jag kunde ge dig en riktig kram men det får räcka med en här. KRAM