• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Draken

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
    Vad himla fantastiskt :)
    Så glad för din skull tm!!!!!!!

• Tjingeling77

Faaaaaaannnnnnnnttttttaaaasssssttttiiiisssskkkkaaaa nyheter!!!!!!!!!!
    Underbart att höra. Håller alla tummar och tår.
    Massa kramar!!!!

• tm78

Allt är bra med mig! Har semester och har varit i sommarstugan utan ström och internet. Skönt Jag har fortfarande svårt att tro/förstå att jag är gravid - det känns så overkligt. Jag har inte speciellt mycket symptom heller, förutom att jag är väldigt trött och har lite ömma bröst.
    Den 5.e augusti ska vi på VUL för att se om det är något hjärta som slår, och jag är så nervös så jag håller på att kräkas inför det gyn-besöket. Tänk om där inte är något som lever, precis som förra gången?! Gråter

Hoppas att alla ni andra har en fin sommar och kan njuta av det fantastiska vädret vi har! Och tack för att ni tänker på mig

• tm78

Skulle precis skriva och berätta Draken Vi fick se en 2 cm "lång" miniatyrmänniska med ett hjärta som slog med jämna och fina slag. Man såg ju tydligt huvud, kropp och början till armar. Så sjukt häftigt! Nu kanske man kan börja tro på det lite mer... Det känns helt otroligt! Glädjetårarna har runnit/sprutat hela dagen.

• Tjingeling77

Lycka!!!! Underba känsla tm.
    Försök njut resten av graviditeten och lycka till med allt.

Vi har det bra. Vilda är galet nog snart 9 månader och hon är bara så fantastisk. Nu pussas hon hela tiden och skrattar för det mesta. Underbara unge.
    Hoppas att ni alla har haft en härlig sommar och att det är bra med er.

Massa kramar från mig

• Draken

Åh underbart tm! Vilken lycka :D
    Det är ni så värda. Du får njuta så in i bomben av din graviditet nu.

• CT11
    tm78 skrev 2014-08-05 19:03:05 följande:

Skulle precis skriva och berätta Draken Vi fick se en 2 cm "lång" miniatyrmänniska med ett hjärta som slog med jämna och fina slag. Man såg ju tydligt huvud, kropp och början till armar. Så sjukt häftigt! Nu kanske man kan börja tro på det lite mer... Det känns helt otroligt! Glädjetårarna har runnit/sprutat hela dagen.

Såååå fantastiskt tm!! Vilken vecka är du i då..? 2 cm låter stort:) Fattar om det är många känslor och en del rädsla. Så kan det ju vara med allt ni gått igenom. Sakta men säkert ska du se att du slappnar av och då blir det ju mer verkligt. Fast för mig var det iof overkligt ända tills hon kom ut:) 
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?