Hej!
Jag har heller inte haft så mycket tid att läsa och skriva härinne den sista tiden. Dessutom så har jag försökt så gott det går att fokusera på allt annat än bebisverkstad under detta försöket, och det har bland annat inneburit en bortprioritering av familjeliv.
Skönt att första LIT-behandlingen har gått bra Tabbs! Hur många behandlingar ska ni göra totalt? Och vad händer sen? Är det IVF-försök som gäller då, eller något annat? Och vad händer nu under tiden ni väntar på nästa behandling? Ska ni försöka på egen hand då, eller bör ni låta bli tills behandlingarna är fullförda? Det blev visst många frågor 
Detta försöket har gått helt fantastiskt bra för vår del! Vi fick ut 13 ägg den här gången, jämfört med ett enda förra gången. 10 blev befruktade och 6 utvecklades vidare till helt perfekta 4-celliga embryon. Känns helt sjukt att det kan vara så stor skillnad!
Så idag har vi varit på sjukhuset och fått tillbakasatt två stycken, plus att vi då har 4 i frysen. Nu är det bara den sjukt jobbiga väntetiden kvar... Jag lovar att uppdatera er när jag har svaret, men jag kan inte lova att jag läser eller skriver här innan dess. Ska försöka så gott jag kan att "glömma" att jag ruvar. Haha.