• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • tm78

Hej alla, ville bara önska god jul.
    Jag har haft så sjukt mycket att göra på jobbet sista tiden så jag har varken hunnit eller orkat gå in här och läsa.

Hur går det Tabbs? Har ni varit i London än?

Jag väntar fortfarande på denna månadens mens, den är 10 dagar försenad nu. Men enligt FF så fick jag ägglossning till slut, 11 dagar senare än normalt (fast jag märkte inget alls, som jag brukar göra), så då kommer väl mensen motsvarande sent. Typ imorgon med andra ord.

I alla fall; god jul och gott nytt år till er allihopa!

• Tabbs2

God Jul till dig också tm!
    Skönt att ÄL kom!

Jo vi har varit i London och testresultaten har redan börjat trilla in... vi ska väl ha ett samtal med läkaren i nästa vecka om vad provsvaren visar...

• CT11

God jul alla fina här inne i tråden. Hoppas ni får det trevligt o avkopplande. Stor kram!!

• tm78

Gott nytt år alla, hoppas att ni har haft det bra. Själv har jag varit ledig i 2,5 veckor och det har varit vääääldigt skönt. Vi startar nytt försök imorgon (börjar spraya då), två veckor senare än planlagt eftersom mensen blev över två veckor försenad innan jul.

Hur går det med London osv. Tabbs?
    Och hur går det för er andra med de små?

PS. Det är vårt år i år Tabbs. Nu. Nu händer det! Solig

">

• CT11

God fortsättning!
    TM- hur har det gått med sprayer? Håller såklart tummarna.

Tabbs - hur går det för dig?

Tingeling. hur mår ni och hur går familjelivet?

Ego- jag har börjat jobba igen... Bläää men måste göras. Dottern sover katastrofdåligt fortfarande men nu får mannen ta nätterna så det känns ändå nytt och fräschtFlört.

• Tabbs2

Hej!
    Förlåt för lång frånvaro, men har haft en välbehövlig paus och två veckor i mexiko:)

Har nu fått behandlingsplan av engelska läkaren, jag ska dit o ta ngt som heter LIT...de tar ut blod från min man som sedan behandlas o sprutas in i mig... hoppas detta ska göra susen nu....

CT- förstår att det är tungt att börja jobba igen... shit va tiden gått fort!

TM- hur går det??

• Tjingeling77

Hej hej och god fortsättning!!!

Gud vad härligt med Mexico, hoppas det har gett er massa nya krafter. Låter spännande med LIT hoppas det gör vad det ska!!!

TM hur har det gått med sprayen?
    CT- sover din dotter fortfarande dåligt eller har det blivit bättre?

Här är allt bra. Vilda växer så det knakar, man har ju hört att tiden går så snabbt när dom är små och det gör den verkligen. Hon är nu 2 månader och hon skrattar, försöker prata, sträcker ut tungan och sprattlar massa. Det är super mysigt.
    Vi får sova gott på nätterna då hon somnar när vi lägger henne i sängen och oftast vaknar hon först efter 5-6 Tim och vill äta så vi ska verkligen inte klaga. Än så länge är jag inte en av de där trötta nyblivna mammorna.

Hoppas att allt är bra med er och att 2014 blir ett riktigt bra år.
    Kram

• Tabbs2

Hej på er!

Jag har tyvärr inte så mkt tid som jag önskar att vara inne o läsa o skriva...Nytt jobb o annat som tar all tid..

Men men jag o min man kom hem inatt efter att varit i London och fått vår första LIT-behandling..det gick bra tror jag och gjorde inte så fasligt ont...Nu ska vi dit igen om 3-4 veckor o upprepa proceduren... Hoppas nu att detta hjälper för jag börjar bli fasligt less på allt detta...för att inte tala om alla pengar vi spenderar..bara igår gick det 800 pund på LIT 450 pund till endometrial biopsy, 300 pund blodprov + flyg o hotell m.m m.m. Pust!

TM- hur har det gått???

• tm78

Hej!
    Jag har heller inte haft så mycket tid att läsa och skriva härinne den sista tiden. Dessutom så har jag försökt så gott det går att fokusera på allt annat än bebisverkstad under detta försöket, och det har bland annat inneburit en bortprioritering av familjeliv.

Skönt att första LIT-behandlingen har gått bra Tabbs! Hur många behandlingar ska ni göra totalt? Och vad händer sen? Är det IVF-försök som gäller då, eller något annat? Och vad händer nu under tiden ni väntar på nästa behandling? Ska ni försöka på egen hand då, eller bör ni låta bli tills behandlingarna är fullförda? Det blev visst många frågor Glad

Detta försöket har gått helt fantastiskt bra för vår del! Vi fick ut 13 ägg den här gången, jämfört med ett enda förra gången. 10 blev befruktade och 6 utvecklades vidare till helt perfekta 4-celliga embryon. Känns helt sjukt att det kan vara så stor skillnad!
    Så idag har vi varit på sjukhuset och fått tillbakasatt två stycken, plus att vi då har 4 i frysen. Nu är det bara den sjukt jobbiga väntetiden kvar...  Jag lovar att uppdatera er när jag har svaret, men jag kan inte lova att jag läser eller skriver här innan dess. Ska försöka så gott jag kan att "glömma" att jag ruvar. Haha.

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?