• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • tm78

Så fin Tjingeling :) Hoppas att allt är bra med er.

Jag har inte haft ÄL denna månaden heller, och nästa tänker jag inte tempa. Jag äter stora doser D-vitamin och Q10 redan. Dhea blir kanske nästa steg - om jag får tag i det. Beställer man det till Norge så kan man ju riskera fängelse...

• Tabbs2

TM- fasen va drygt med ägglossningen... du kan inte få typ pergotime utskrivet? Ang DHEA kanske din gyn kan skriva ut Prasteron? (det gör kliniken i Falun tex)...

Jag ser framemot besöket i London, men mest för att få det gjort liksom..
    I övrigt kännet jag mig så oerhört sliten o i obalans...
    Jag hade ÄL i tisdags men har sedan dess haft rejält blödningar, fattar ingenting..jag blöder som vid mens typ och i onsdags kom det stora klumpar (sorry för äckelinfo)... Är det ngn annan som haft ngt liknande??

• CT11

Tabbs- jag har haft så. Trodde då det var missfall men gyn sa att det lät osäkert med tanke på att jag inte testat för grav.

• Tabbs2
    CT11 skrev 2013-11-29 13:21:47 följande:
    Tabbs- jag har haft så. Trodde då det var missfall men gyn sa att det lät osäkert med tanke på att jag inte testat för grav.

Tyckte också att det liknande lite missfall, kom en störtflod när jag stod o väntade på bussen så trodde jag hade kissat på mig... o så klumparna... Men jag har ju inte varit gravid nu... o fick positivt ÄL test i måndags (negativa innan) jaja jag vet inte.. kanske kroppen som håller på att ställa om efter alla hormoner man fått iproppade...
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?