• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Tabbs2

Hallåj!
    Tack för att ni tänker på mig:)

Av de sju äggen blev fem befruktade och jag fick tillbaks ett toppembryo i fredags:) Gick jättebra! O vad jag hann se så hade det delat sig typ sex ggr..fyra större "cirklar" och två mindre i mitten typ..:) fick en väldigt bra känsla efteråt och kände  nu fasen kanske det går vägen:)
    De andra fyra odlas vidare för att se om de kan frysas...

Nu är det bara den olidliga väntan... ska försöka ha ngt "roligt" inplanerat varje dag så jag kan hänga upp tankar o så på det...
    Idag är det lunch med mannen som gäller:)

Tjingeling- hur går det magen??

• Tjingeling77

Tabbs- det låter verkligen lovande. Håller tummarna!

Här är allt bra, vi väntar och väntar:). Inga känningar än men nu e det 8 dagar till BF och jag hoppas slippa gå så mycket över tiden.

Hur mår ni andra?
    Kramar på er!!!

• tm78

Så bra Tabbs! Blev det några embryon/blastocyster till frysen också, eller vet du inte det än?
    Själv har jag börjat få (ytterst) lite spottings idag, på dag 34. Normalt får jag mens på dag 27, så det är ju en del försenat. Men hoppas att det startar på riktigt imorgon.

• Tabbs2

Tm- har mensen kommit igång?

Fick brev hem igår med info om att INGA embryon gick att frysa...fan fan fan...

det betyder att om det inte blir ngt av denna räkan så måste jag börja med sprutor o allt igen o vi är då redan inne på tredje o sista gratisförsöket…

Vi bestämde igår att OM det inte blir ngt av denna så pausar vi lite med behandlingen, åker till Tobago, börjar mitt nya jobb, tränar o sånt.. Jag orkar varken psykiskt el fysiskt att köra igång med ett nytt försök direkt…

• Tjingeling77

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr, men jag tror på räkan!!!!!

Här väntas det fortfarande. Har BF på tisdag så får väl hålla ut lite till.

Kram på er tjejer

• tm78

Nej, gud vad tråkigt att det inte blev någon till frysen Tabbs! Förstår att ni då tar en paus om det skulle bli negativt resultat denna gången också, det tar så otroligt mycket på kropp och psyke. MEN - det blir det ju inte :) Jag håller verkligen tummarna för att det ska gå vägen denna gången!

Mensen kom igång och har passerat, så nu satsar vi på att jag får ägglossning denna månaden...

• Tabbs2

Jag har börjat blöda o rejäl mensvärk på g..det med ytterligare neg test gör att jag nu räknar bort detta o blickar framåt...
    Har bokat tid på zonterapi, beställt massa vitaminer, kontaktat klinik i england för immunologisk utredning, ska boka semesterresa i kväll, fylla på träningskortet o ta ett glas vin ikväll:) Nu laddar vi för att vara i topp till sista gratisförsöket i februari eller mars..

• Tjingeling77

Tänker på dig Tabbs!!!!! Bra inställning, häng kvar vid den - beundrar din styrka!

Själv sitter jag här vid köksbordet på BF och funderar över om trycket där nere och de återkommande ilningarna är ett tecken på starten??!! Känner inte direkt någon smärta mer lite konstigt. Får väl se om det utvecklas till något. Vore ju lustigt om allt faktiskt sätter igång idag på BF??!!

Tänker på er tjejer.
    Kram

• Tabbs2

Spännande tjingeling!
    Håller tummarna att du inte behöver vänta länge till:)

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?