• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Tabbs2

Hej på er! Går inget vidare tyvärr:( negativa test o har gett upp... Luften har helt går ur mig o har inte orkat gå o jobba el ngt på flera dagar...

• tm78

Men, åååhh Tabbs! Det skulle ju funka denna gången!! Gråter
    Vad i hela friden ska vi göra för att få det att funka egentligen? Jag kan känslan allt för väl numera: tröstlöshet Rynkar på näsan
    Stoooooor kram! Hjärta

• CT11
    Tabbs2 skrev 2013-10-17 17:43:34 följande:
    Hej på er! Går inget vidare tyvärr:( negativa test o har gett upp... Luften har helt går ur mig o har inte orkat gå o jobba el ngt på flera dagar...

Va va säger du!? Har testdag varit? Hur vet du att det är kört? Jag ger inte upp hoppet!!
  • Tjingeling77
    Tabbs2 skrev 2013-10-17 17:43:34 följande:
    Helvete oxå..........
    Har du testat hemma eller varit iväg och testat?
    Du får INTE ge upp även om det helt säkert känns helt hopplöst nu, fy fader vad jag tänker på er alla.
    Själv sitter jag med min stora mage och är så lycklig men tycker det är SÅ orättvist att det inte kan gå så bra för alla. Har själv haft mina turer så är givetvis otroligt glad över att allt gått bra för mig nu.
    Men tjejer ni ska veta att jag tänker på er ofta och håller alla mina tummar och tår att er längtan snart är över.
    Kan inte ens föreställa mig er besvikelse men hoppas att hoppet tar övertag nu och låter allt gå bra.

Stor kram till er alla
    SkämsHjärta
  • Tabbs2

Hej! Tack för tummhållning men här kom mensen idag:( Väntar nu på besked från kliniken om jag kan sätta igång med nytt försök med en gång... Börjar o så fall spruta imorgon redan... Vore skönt att slippa vänta... Fick idag reda på att två kompisar är gravida... Verkligen lägligt med såna besked just nu.. Verkligen kul..

• Tjingeling77
    Tabbs2 skrev 2013-10-18 15:32:49 följande:
    Hej! Tack för tummhållning men här kom mensen idag:( Väntar nu på besked från kliniken om jag kan sätta igång med nytt försök med en gång... Börjar o så fall spruta imorgon redan... Vore skönt att slippa vänta... Fick idag reda på att två kompisar är gravida... Verkligen lägligt med såna besked just nu.. Verkligen kul..
    Nej men fy usch och jävla skit!!!!!!!!!!!
    önskar jag kunde trösta ordentligt och hjälpa till på något vis men jag är ju oxå en av dem som gör din situation värre. Men tänker på dig i alla fall.
    Hjärta
  • Tabbs2

Tjingeling- du gör inte situationen värre:) du vet ju precis vad vi går igenom, så tack för ditt stöd:) Hur går det med förberedelser o sånt??

Jag fick börja spruta i lördags vilket är oerhört skönt, hade nog inte orkat vänta... så nu proppar jag kroppen full med hormon för att få en massa fina ägg nästa vecka:)

VUL på fredag för att se hur det går...

• CT11

Åh... Tur du fick komma igång m nya sprut isf. Massor av kram o stöd

• Tjingeling77

Tabbs- så skönt att du fick komma igång med sprutorna direkt!!!

Det går framåt här, vet ju inte riktigt hur jag ska förbereda mig bara. Men fet mesta här hemma är ok nu i alla fall så det e bara att vänta och vänta. Rörelserna i magen är otroligt kraftiga men känner inte några direkta förverkar eller så. Det kommer väl.

Tänker på er ofta och önskar er all lycka till. Er tur kommer, det e bara den rätta lilla krabaten som ska hitta fram på rätt tillfälle.
    Kram på er

• tm78

Vad skönt att du slapp väntetid Tabbs! Jag håller tummarna för många, fina äggblåsor imorgon!

Själv är jag på dag 22 och har inte haft ägglossning än... Kroppen håller kanske på att ge upp fullständigt? Skrikandes 

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?