• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Tabbs2

Hej på er!
    TM hur går det?? Vad tror du? nervös?

Härlig mage tjingeling:) Hann du börja fixa i helgen?

Själv va jag hos läkaren i fredags, allt såg  bra ut..
    ska ta ägglossningsspruta ikväll, börja med progesteron på fredag och på måndag om en vecka är det återföring av fryst litet embryo:) att jag tar ägglossningsspruta o så är ju för att fasa ihop min cykel med åldern på embryot...:)
    åh e så jädrans otålig! Nu måste det fasen gå, jag e såå less på att vänta:)

• Tjingeling77

NIx - blev inte något fixande i helgen.... Min kille var på golftävling och kom hem lagom berusad så blev inte mycket annat än soffan för honom på söndagen... och allt för tungt för mig att fixa i tvättrummet själv med allt som måste lyftas och flyttas.. får väl sätta honom på detta i veckan som straff tänker jag.

vad skönt att allt såg bra ut hos läkaren. Herrgud vad jag ska hålla tummarna för dig nu.
    kram

• Tabbs2

Hej på er!

Tog ovitrellen igår, efter mkt om o men:)
    När jag skulle hämta ut den på apoteket efter jobbet fanns det inget recept! Gah! O jag hade inget "akutnummer" med mig, så det var bara att sätta sig på pendeln hem, leta fram numret o försöka få tag på ngn... Som tur va fick jag tag på min läkare o hon bad så hemskt mkt om ursäkt o ordnade receptet med en gång.. Fick sätta mig på pendeln tillbaks till stán eftersom det bara var där det fanns ett apoteket öppet.. men slutade väl iaf och tog min ovitrellespruta på utsatt tid:)

Nu laddar vi för måndag och hoppas att ngra av de små i frysen överlever upptiningen! Men det är visst 80% chans att de överlever..o vi har tre st i frysen..så något måste ju klara sig för att sättas in!?

TM- HUR går det? jag tänker på dig hela tiden:)

Tjingeling- då får han baske mig fixa i veckan:)

• tm78

Åh, herregud vad stressigt Tabbs! Som om man inte har nog nerver redan liksom... Jag håller alla tummar och tår för embryot på måndag - hoppas verkligen att ni slipper uppleva det som vi gjorde... Att inget överlever... Gråter

Med mig går det... jaaaa, jag vet inte riktigt. Jag har fortfarande inte vågat testa faktiskt. Men brösten har slutat ömma och jag har börjat få typisk mens-ryggvärk. Så det är nog kört. Blodprov imorgon så då får jag svart på vitt.

• Tabbs2

TM- håller tummarna stenhårt idag att det är positiva besked!!
    Mensvärk kan ju lika gärna vara växtvärk...
    Hoppas hoppas...

Sprutan imåndags gör sitt, världens ägglossningsvärk...

• Tabbs2

TM- hur har det gått?

Sitter som på nålar här...hoppas så intensivt för dig...

• tm78

Det var toknegativt. Bara att bryta ihop och komma igen.

Men vi får i alla fall ett försök till statligt - det trodde jag verkligen inte eftersom vi bara fick ut ett ägg. Väntetiden är dock låååååång, så det blir i slutet av januari.

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?