• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • CT11

Ok- INGA äggblåsor hade bildats. Lite tidig koll, är på dag 10. Men ändå. Ska dit på middag igen, dag 14. Får se då om ngt har hänt. Känns så jäkla värdelöst, suck.

• tm78

Inga blåsor?

Hoppas verkligen att ni ser äggblåsor på måndag då istället (för det är måndag och inte middag jag antar att det ska stå... )

Kram!

• CT11
    tm78 skrev 2012-03-15 11:46:47 följande:
    Inga blåsor? Hoppas verkligen att ni ser äggblåsor på måndag då istället (för det är måndag och inte middag jag antar att det ska stå... ) Kram!

Ja precis, haha det ska stå måndag;)
  • Draken

CT, tråkigt att ni inte såg några blåsor men hur lång cykel brukar du ha?

• CT11

Typ 32-35 dagar. Så det var en tidig koll pga dag 12 som man egentligen kollar var på helgen. Så på måndag blir det spännande igen...

• Tabbs2

Hej på er!

Kursen har vart bra, skönt att ha fullt upp heela dagarna ända tills läggdags:)
    Jag känner INTE efter:) o intalar mig att det inte ta´tt...går faktiskt hyfsat än så länge, nästa vecka blir nog jobbigare...  

CT- hoppas attdet ser bättre ut på måndag! Sa de ngt lugnande ang äggblåsorna?

Draken- antar att allt går bra fortf:)? Hur mår du?

tm- säger som d andra att d inte behöver vara kört...PMS kan ju vara väldigt likt gravhormoner...

Kram på er! o hoppas ni får en härlig helg!         

• CT11
    tm78 skrev 2012-03-14 14:30:54 följande:
    Helt säker är jag givetvis inte, kroppen har ju blivit ganska annorlunda efter MA't. Men det känns ganska hopplöst just nu... Tack för kramen, den värmer
    Ska på spa (igen!) till helgen, med hela familjen och det ska bli jättemysigt, sen blir det nya tag igen.
    Mens? Förvånad
  • Draken

Men CT, då var det ju ingen fara. Du ska se att det ser fint ut på måndag.

• Draken

Tabbs, grym du är!!! :D
    Jodå, still going strong...vad jag vet.

Trevlig helg!

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?