• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Draken
    JLD1979 skrev 2012-03-06 17:42:43 följande:
    Grattis till ditt Plus!!!
    Hur mår du?

Tack snälla! Jag har haft en massa mensvärksliknande ont men nu känner jag inte så mycket... Så knäpp man är...när det gör ont tror jag att det ska gå fel och när det slutar göra ont tror jag också att det är fel...

Åh, vad skönt att allt var som det skulle. Glad för din skullSkrattande 
  • Draken

CT, tycker det låter som om chanserna med inseminationen bör vara mycket bättre då. Förstår att du längtar tills ni får en tid. Du får uppdatera listan med detGlad

Har en tid för utredning nästa vecka som jag inte bokat av än...men som jag skrev till Tabbs tidigare så vågar jag nästan inte göra ett tidigt VUL. Har dålig erfarenhet av att det sett jättebra ut tidigt och så har det gått åt helvete iaf... Vet inte vad jag ska göra... Börjar med att avvakta tror jag...

Hoppas det går bra för din sambo idagGlad  

• Tabbs2

tm- gött att ni fick till d oavsett när ÄL va då:) Wild Yam låter ju intressant, ska kolla närmare på d ja me:)

JLD- va skönt att det såg bra ut än så länge!! åh himla bra att det värsta illamåendet e borta...lite lagom klarar man ju av:)

CT-spännande spännande m insemination:) hoppas det går bra för din sambo idag oxå...o läkaren ringer ju igen om d e viktigt!

Draken- jadu inte lätt, men gör det som känns bra i magen:) ja man är orolig oavsett tror jag...det gäller att bita ihop ett tag fram över så kan du säkert slappna av mer o mer:)

sambo på ett strålande humör idag så nu kan ÄL komma:)

• Tabbs2

Här går d undan gött:) Hur är gången nu då vid insemination? ska du ta ngra hormoner o så?

• CT11
    Tabbs2 skrev 2012-03-07 10:22:53 följande:
    Här går d undan gött:) Hur är gången nu då vid insemination? ska du ta ngra hormoner o så?
    Ja jag tror jag ska ta hormoner och eventuellt sprutor i magen eller något slags nässpray.. Jag får se i eftermiddag. Min sambos spermier ska "tvättas" innan de insemineras och det sker på liknande sätt som vid röntgen, dvs man för in ett ca 50 cm rör i ena äggledaren. Men själva inseminationen sker ju vid ÄL. Det här VUL:et är som en start-up för hela projektet liksom. 
  • JLD1979
    Draken skrev 2012-03-07 08:44:17 följande:
    Tack snälla! Jag har haft en massa mensvärksliknande ont men nu känner jag inte så mycket... Så knäpp man är...när det gör ont tror jag att det ska gå fel och när det slutar göra ont tror jag också att det är fel...

Åh, vad skönt att allt var som det skulle. Glad för din skullSkrattande 
    Tack. Jag har oxå haft min bedkärda del av "mensvärk". Hade massor igår kväll/natt. Det är mest kvällarna nu som jag har problem. De timmar som jag mår bra så bara njuuuuuter jag. :)

men jag förstår hur du menar. På ett sätt vill jag må konstant illa för då e d som d ska så att säga. Mår jag bra å inte känner  nått så nojjar man ju halvt ur och undrar va som är fel.

Så lite knäpp är man allt :)
    Diagnosticerad m Endometrios. 1:a MF 120116 men skam den som ger sig!
  • Draken

Tabbs, fått någon glad gubbe än?

CT11, här händer det grejer. Vad skönt!

JLD, när kom ditt illamående? 

Jag har åkt skidor idag men jag kompromissade med mig själv och körde halvdag. Känns braGlad  

• Tabbs2

Hallåj på er!

Jodå igår em kom den glada gubben:) o några timmar senare kom även den andra glada gubben, hahaha:)

Draken det var en väl bra kompromiss! Hur mår du annars då?

CT- hur gick det igår?

Hoppas ni alla får en fin fin helg!

Förresten ville bara säga att jag stod imorses o tänkte på att jag aldrig skulle ha orkat allt d här utan er!! Är så glad att ni finns här som stöd o klagomur:)

• CT11
    Tabbs2 skrev 2012-03-09 09:55:22 följande:
    Hallåj på er! Jodå igår em kom den glada gubben:) o några timmar senare kom även den andra glada gubben, hahaha:) Draken det var en väl bra kompromiss! Hur mår du annars då? CT- hur gick det igår? Hoppas ni alla får en fin fin helg! Förresten ville bara säga att jag stod imorses o tänkte på att jag aldrig skulle ha orkat allt d här utan er!! Är så glad att ni finns här som stöd o klagomur:)

Tabbs- Klockrent ! Va kul nu är det spännande väntan. Jag kan faktiskt gilla tiden mellan äl och bim, hoppfull och positiv. Mitt senaste möte på Sophia hemmet gick bra, har hämtat ut pergotime som jag börjar med imorgon. Ska bli spännande att se hur jag reagerar på dem! Hoppas bra annars funkar det inte att inseminera. Man kan bli lite hormonknasig av pergotime har jag hört;?. Draken- låter mysigt! Nu blev all text ihop men det är för att jag skriver på mobilen;) trevlig helg och jag är också så glad att jag har er!
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?