CT11 skrev 2012-02-24 07:37:33 följande:
TACK! Va ni är underbara. Det börjar kännas mer ok nu, vi ska ut till landet i helgen och plåstra om oss. I och med att vi nu renoverar köket och lever utan kök så blir vi bjudna på middag av vänner varje kväll och det känns också bra att kunna tänka lite på annat. Jag försöker gå vidare och inte se det här som ett hinder, utan kanske snarare positivt att vi nu får den behandling som jag ändå hade behövt med pcon. Jag kommer att vara ledigt 3 veckor mellan jobb nu så det passar perfekt iom jag kommer behöva komma dit kanske varje dag för insemineringen och mätningar, det blir att äta lite medicin också och kolla äggblåsan etc.
Enda skillnaden egentligen är att det är mer fokus på min sambo... Försöker jag säga till mig själv...Men han är tyvärr väldigt knäckt
. Men men... insemination ger 14% chans till graviditet, men det är ett första steg ialla fall.
Tabbs- hur går det? Mens??
JLD- Symptom? Har du ätit?
KRAM t er och trevlig helg!!
Förstår att det måste vara som att en tyfon kom in och slog omkull hela er tillvaro men ni kommer att resa er och och ta er igenom det. *övertygad* Life finds a way!
Ljuset i detta är ändå att nu vet ni vad som behövs och ni kan få hjälpen. Ni slipper undra varför det inte går vilket är en energidödare.
Åk till landet. Slicka era sår och så ska du se att ni kommer hem starkare än nånsin med en helt annan målmedvetenhet och fokus för nu vet ni och hjälpen finns. BAMSEKRAM!
Jag äter väldigt lite då jag får ont av väldigt mycket saker. Håller mig till flytande och kall kost. Mår illa till å från men svårt å säga varför jag gör det. Är det för att det är graviditetsillamående, för att jag har ätit el för att jag inte har ätit?
jag ska boka ett privat UL nästa vecka. Går in i v7 imorgon. Samma vecka jag hade mitt MF i sist så jag är bra nojjig nu. panik att gå på toaletten för att det ska komma blod på pappret.
jag behöver få höra ett hjärta ticka helt enkelt. Hoppas på att få U nästa vecka el veckan efter det.