• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • JLD1979
    HjärtaÄLHjärta 
    10-12/2 Tabbs
    Vetifan och skiter i att ha koll februari Draken
    4/3 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    24-25/2 Tabbs
    19/3 tm78

PlusPLUSPlus
    11/2, JLD1979

GravidGRAVID VECKAGravid

v6, JLD1979   

Nalle BF Nalle
    121020, JLD1979

BabyFÖDDABaby

Diagnosticerad m Endometrios. 1:a MF 120116 men skam den som ger sig!
  • JLD1979
    Tabbs2 skrev 2012-02-22 09:13:30 följande:
    tm- så träningen skrämde igång mensen:) det är ju bra ändå så kan du blicka framåt mot nästa ÄL:)
    Jo jag har oxå hört det där med lutealfasen, men det stämmer inte på mig...diffar ngra dagar hit o dit för jämnan...

Draken- låter ju super med ett sånt konto- en plan är ju kanon o förhoppningsvis så kommer ju pengarna att kunna användas till en härlig resa:)

Ct- lycka till idag!

Jag har fortf bruna flytningar, inte alls mkt bara på pappret när jag torkar mig typ...åh vad jag skulle veta vilken dag jag är på exakt...nästa månad blir det tebax till äl-test iaf kanske kanske tempning oxå..det här med att inte ha koll va alldeles för jobbigt för mig...
    Jag klarade inte heller av att vara utan mina tester... Fattar inte hur ni har klarat av det. jag hade börjat tugga upp möblerna hemma.
  • JLD1979

Asså... jag känne rmig knappt gravid alls. Har återigen inga symtom, precis som sist. Enda som ger mig indikationer på det är tarmarna. De var lika knasiga förra gången när jag fick MF.

Igår åt jag en vanlig kycklingsallsd och hade riktigt ont i tarmarna i 5 tim efter det, Så nu vill jag inte äta längre. Jag håller mig till rostat bröd med messmör, bananer och nyponsoppa. Kulinariskt värre :P

Skulle kunna döda för en filé mignon el liknande. Sabla hungrig men vågar inte äta.

Å jag precis som CT11 undrar oxå över mötena på Odenplan?

• CT11
    HjärtaÄLHjärta  
    10-12/2 Tabbs 
    Vetifan och skiter i att ha koll februari Draken
    4/3 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    24-25/2 Tabbs
    19/3 tm78
    ca. 3 mars

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979

GravidGRAVID VECKAGravid 

v6, JLD1979    

Nalle BF Nalle
    121020, JLD1979

BabyFÖDDABaby 
  • CT11
    HjärtaÄLHjärta  
    10-12/2 Tabbs 
    Vetifan och skiter i att ha koll februari Draken
    4/3 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    24-25/2 Tabbs
    19/3 tm78
    ca. 3 mars  CT11

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979

GravidGRAVID VECKAGravid 

v6, JLD1979    

Nalle BF Nalle
    121020, JLD1979

BabyFÖDDABaby 
  • tm78
    Tabbs2 skrev 2012-02-22 14:09:18 följande:
    Usch sitter här på jobbet o e så grymt deppig...less på allt o alla o vill  bara hem! Säkert pms....bläää
    Kram {#emotions_dlg.flower}
  • Draken
    CT11 skrev 2012-02-22 12:26:11 följande:
    Härligt Draken! Men både du och Tabbs var ju i höstas på odenplan, vad hände med de mötena? Blev det någon uppföljning?

För vår del blev det ett..."man ska ha fått tre missfall eller försökt i mer än ett år efter senaste missfallet"...vilket var i januari i år...så fick en tid för vidare utredning nu...

Hur gick det idag?{#emotions_dlg.flower} 
  • Draken
    Tabbs2 skrev 2012-02-22 14:09:18 följande:
    Usch sitter här på jobbet o e så grymt deppig...less på allt o alla o vill  bara hem! Säkert pms....bläää

Har också haft värsta pissdagen. Hoppas det känns bättre nu. BamsekramHjärta
  • tm78
    JLD1979 skrev 2012-02-22 20:32:49 följande:
    Asså... jag känne rmig knappt gravid alls. Har återigen inga symtom, precis som sist. Enda som ger mig indikationer på det är tarmarna. De var lika knasiga förra gången när jag fick MF.

Igår åt jag en vanlig kycklingsallsd och hade riktigt ont i tarmarna i 5 tim efter det, Så nu vill jag inte äta längre. Jag håller mig till rostat bröd med messmör, bananer och nyponsoppa. Kulinariskt värre :P

Skulle kunna döda för en filé mignon el liknande. Sabla hungrig men vågar inte äta.

Å jag precis som CT11 undrar oxå över mötena på Odenplan?
    Gud, vad jobbigt med tarmarna Rynkar på näsan Jag hade fått panik om jag inte hade kunnat äta ordentligt!
    Hoppas verkligen att du får en "enkel" graviditet, och att det är därför du inte känner så mycket. Du var ju på kontroll för bara några dagar sedan och då såg ju allt bra ut så det tycker jag låer lovande
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?