tm78 skrev 2012-02-19 15:41:59 följande:
Ingen mens, inget plus. Men helskumma tester. De är negativa först, men får ett teststreck efter några timmar. Efter så lång tid är ju testresultatet inget att lita på, det vet jag. Det som är så himla skumt är att teststrecken ändå blir lite bredare och lite tydligare för varje dag som går...?!?!
Jag gjorde ju inga ÄL-tester denna månaden, men trodde att jag var ganska säker på när jag hade ÄL ändå. Kanske jag har haft fel, och den var senare än jag trodde...? *väldigt förvirrad*
Helgen har ändå varit bra, trots denna förvirring
Det är ju typ vår ute redan (inte vanligt så här tidigt där jag bort!). Idag var jag och sambon ute och gick 8 km i värmande sol och fågelkvitter. Härligt! Hoppas att helgen har varit bra för er andra också!
JLD - hur går det? Har illamåendet satt igång på riktigt än?
Har du bokat tid hos BM?
Tabbs - du kryper närmare BIM... Börjat känna något än? Snart din tur att åka känslomässig berg-och dalbana...!
Draken - Har du haft ÄL än? Jag vet att du “inte har nån koll” denna månaden, men... jag vet också att det är lättare sagt än gjort
CT - läkarbesök på tisdag? Spännande!
Låter ju spännande tm! Trots förvirring är det ju på något sätt positivt.. Vet inte men jag får positiva vibbar:) Det händer någonting iaf
.
Ja här är det spänning må tro inför läkarbesöket. Min sambo oroar sig över sina tester och jag över mina... Men jag tror det viktiga är att fortsätta kämpa med ÄL och pricka den, eventuellt operera eller spola äggledaren som var paj - om det ens går.
Jag upptäckte plötsligt igår att jag antagligen hade ÄL iom ÄL-aktiga flytningar. Så jag drog med mig mannen in i sänghalmen och det känns lite kul att vi har kommit igång igen efter någon månads vila. Kanske kanske kan det bli ngt den här gången...
Man vet ju aldrig!