• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Draken
    CT11 skrev 2012-02-21 11:45:35 följande:
    Tack ni! Läkarbesöket var visst imorgon men jag lovar att återge vad som sägs där. Det är lite domedagen för oss ju.. Konstigt nog har jag faktiskt inte längtat och tänkt på det mötet så jättemycket vilket har varit skönt. 

tm och Tabbs- jag förstår er båda allt för väl. Denna låsning i kroppen samtidigt som man testar negativt... Ahhhh så jobbigt! Man pendlar liksom mellan hopp och förtvivlan. 

På tal om det- Guess who is back in the game! Flört. Jag är på ÄL + 4 och känner mig väldigt illamående! Såklart även molvärk i ryggen och starkt luktsinne och trött. Hahahaha- mitt "gamla jag" är här igen!! Såklart förstår jag att ÄL + 4 inte kan betyda någonting men fantasin och hoppet rusar iväg med mig. Kan man må illa direkt efter befruktning? Jag fick väldigt starkt utslag på ÄL stickan i fredags så vi har Hjärta fredag-måndag.

Nej, självklart, jag vet ju det egentligen...! 

Lycka till imorgonGlad
  • tm78
    Tant Röd väckte mig tidigt i morse, så jag har uppdaterat mina datum. Har lagt till BF i vår lista också  - fyll i dig själv JLD!?

Ha en bra dag alla! Och lycka till idag CT, jag håller tummarna för att ni får bra svar!

HjärtaÄLHjärta 
    10-12/2 Tabbs
    Vetifan och skiter i att ha koll februari Draken
    4/3 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    24-25/2 Tabbs
    19/3 tm78

PlusPLUSPlus
    11/2, JLD1979

GravidGRAVID VECKAGravid

v4?, JLD1979   

Nalle BF Nalle

BabyFÖDDABaby

• tm78
    Draken skrev 2012-02-21 13:42:15 följande:
    Tabbs2, vet du när du har BIM? 

Jag förstår din "leda". Jag och min sambo har gjort ett "få barn konto"... Vi ska spara ihop 55 000 till en IVF till nästa år. OM vi lyckas innan drar vi på en resa för pengarna istället. Känns som att göra något iaf...

Mitt försök håller konstigt nog än...men, men, man ska ju inte ropa hej...

Jag håller iaf tummarna för er.

Åh, vad jag hoppas att ni får en härlig semesterresa! För 55 000 kan man ju komma långt - eller lyxa till det ordentligt! Det låter som en bra plan i alla fall, allt känns ju bättre när man har en plan - ett mål att jobba emot.
  • tm78

Har du förresten bokat tid för utredning än Draken? Minns inte att du har sagt något mer om det?

• tm78
    Tabbs2 skrev 2012-02-21 13:32:52 följande:
    CT-välkommen tebax;)
    Då väntar vi på uppdatering imorrn istället då!

tm-hmm hoppas mensen kommer igång efter träningen ikväll, eller att du får ett fint plus :)

Jag har rosa flytningar..fattar nada...mens? redan? nidblödning? så här sent? nae fattar inte så jag får väl VÄNTA o se...som vanligt mao:)       
    Man kan väl få nidblödning så sent som runt BIM? Menar bestämt att jag har läst det! Så kanske? Håller tummarna för det i alla fall!
  • Tabbs2

tm- så träningen skrämde igång mensen:) det är ju bra ändå så kan du blicka framåt mot nästa ÄL:)
    Jo jag har oxå hört det där med lutealfasen, men det stämmer inte på mig...diffar ngra dagar hit o dit för jämnan...

Draken- låter ju super med ett sånt konto- en plan är ju kanon o förhoppningsvis så kommer ju pengarna att kunna användas till en härlig resa:)

Ct- lycka till idag!

Jag har fortf bruna flytningar, inte alls mkt bara på pappret när jag torkar mig typ...åh vad jag skulle veta vilken dag jag är på exakt...nästa månad blir det tebax till äl-test iaf kanske kanske tempning oxå..det här med att inte ha koll va alldeles för jobbigt för mig...

• Draken

Tant Röd väckte mig tidigt i morse, så jag har uppdaterat mina datum. Har lagt till BF i vår lista också  - fyll i dig själv JLD!?

Ha en bra dag alla! Och lycka till idag CT, jag håller tummarna för att ni får bra svar!

HjärtaÄLHjärta 
    10-12/2 Tabbs
    Vetifan och skiter i att ha koll februari Draken
    4/3 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    24-25/2 Tabbs
    19/3 tm78

PlusPLUSPlus
    11/2, JLD1979

GravidGRAVID VECKAGravid
    v4?, JLD1979   

Nalle BF Nalle

BabyFÖDDABaby

Jäkla tant, vem tusan har bjudit in henne?
    tm78 skrev 2012-02-22 08:26:06 följande:
    Åh, vad jag hoppas att ni får en härlig semesterresa! För 55 000 kan man ju komma långt - eller lyxa till det ordentligt! Det låter som en bra plan i alla fall, allt känns ju bättre när man har en plan - ett mål att jobba emot.
    Åh tack! Ja, det känns mycket bättre med en plan.
    tm78 skrev 2012-02-22 08:28:30 följande:
    Har du förresten bokat tid för utredning än Draken? Minns inte att du har sagt något mer om det?

Jajamen det har jag...dock kanske glömt att skriva det. 14 mars is the dayGlad

• Draken
    Tabbs2 skrev 2012-02-22 09:13:30 följande:
    tm- så träningen skrämde igång mensen:) det är ju bra ändå så kan du blicka framåt mot nästa ÄL:)
    Jo jag har oxå hört det där med lutealfasen, men det stämmer inte på mig...diffar ngra dagar hit o dit för jämnan...

Draken- låter ju super med ett sånt konto- en plan är ju kanon o förhoppningsvis så kommer ju pengarna att kunna användas till en härlig resa:)

Ct- lycka till idag!

Jag har fortf bruna flytningar, inte alls mkt bara på pappret när jag torkar mig typ...åh vad jag skulle veta vilken dag jag är på exakt...nästa månad blir det tebax till äl-test iaf kanske kanske tempning oxå..det här med att inte ha koll va alldeles för jobbigt för mig...

Tabbs, så länge det finns liv (ingen mens) finns det hopp. Så det så.
  • CT11

Härligt Draken! Men både du och Tabbs var ju i höstas på odenplan, vad hände med de mötena? Blev det någon uppföljning?

• Tabbs2

Usch sitter här på jobbet o e så grymt deppig...less på allt o alla o vill  bara hem! Säkert pms....bläää

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?