• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Tabbs2

tm  men shit va spännande!! Va använder du för test? är det testlagrets så brukar de inte ge falska streck (om det är rosa färgat vill säga?) Hur länge väntade du på morgonen för att läsa av? ibland kan det ju ta upp till tio min innan det visar ngt (om det är väldigt tidigt)...
    Har du tagit ngt nytt test nu på morgonen? e såå nyfiken hju:)

• tm78

Testen heter TestView, och jag har ingen erfarenhet av de sedan innan. Jag väntade några minuter igår, men inte så länge som 10 minuter. Men - dagens test var också negativ (även efter 10 min) så det är nog inget... Rynkar på näsan 

• Draken

Tm, jag fick ett rosa spökstreck på ett av testlagrens test i somras...men det var mycket smalare än vad strecken brukar vara...jävligt irriterande är det iaf!!! Men du är ju för tusan inte på BIM så hoppet är verkligen inte ute :D Hoppas hoppas!

• tm78

Tack söta ni Jag vet ju att det fortfarande är tidigt, men det där strecket igår fick upp hoppet så mycket... Skulle verkligen önska att jag inte hade sett det! Men, men vi får se vad som händer i helgen.
    Nästa månad måste ni hjälpa mig att hålla förväntningarna nede... Jag hamnar snart på psyket annars!
    Ha en förträfflig helg allihopa!

• CT11
    tm78 skrev 2012-02-17 10:21:25 följande:
    Tack söta ni Jag vet ju att det fortfarande är tidigt, men det där strecket igår fick upp hoppet så mycket... Skulle verkligen önska att jag inte hade sett det! Men, men vi får se vad som händer i helgen.
    Nästa månad måste ni hjälpa mig att hålla förväntningarna nede... Jag hamnar snart på psyket annars!
    Ha en förträfflig helg allihopa!
    Åh :( 
  • JLD1979
    Tabbs2 skrev 2012-02-17 10:15:49 följande:
    Attans! men du "it ain't over till the fat lady sings":)
    Å jag har inte sjungit än!Skrattande
    Diagnosticerad m Endometrios. 1:a MF 120116 men skam den som ger sig!
  • tm78

Ingen mens, inget plus. Men helskumma tester. De är negativa först, men får ett teststreck efter några timmar. Efter så lång tid är ju testresultatet inget att lita på, det vet jag. Det som är så himla skumt är att teststrecken ändå blir lite bredare och lite tydligare för varje dag som går...?!?!
    Jag gjorde ju inga ÄL-tester denna månaden, men trodde att jag var ganska säker på när jag hade ÄL ändå. Kanske jag har haft fel, och den var senare än jag trodde...? *väldigt förvirrad*

Helgen har ändå varit bra, trots denna förvirring Det är ju typ vår ute redan (inte vanligt så här tidigt där jag bort!). Idag var jag och sambon ute och gick 8 km i värmande sol och fågelkvitter. Härligt! Hoppas att helgen har varit bra för er andra också!

JLD - hur går det? Har illamåendet satt igång på riktigt än? Glad Har du bokat tid hos BM?
    Tabbs - du kryper närmare BIM... Börjat känna något än? Snart din tur att åka känslomässig berg-och dalbana...! Skrattande
    Draken - Har du haft ÄL än? Jag vet att du “inte har nån koll” denna månaden, men... jag vet också att det är lättare sagt än gjort Flört
    CT - läkarbesök på tisdag? Spännande!

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?