Tabbs2 skrev 2012-02-13 11:11:10 följande:
Nämen grattis JLD!!!!
Tror inte du behöver vara orolig för att du inte haft mens emellan...hade det funnits några rester kvar el liknande så hade du nog inte blivit gravid igen..tror att anledningen till att de säger att man ska vänta en gång är för att man lättare ska kunna räkna ut graviditetslängden...
Många säger ju att de blir lättare gravida efter MF/MA så det gällde ju visst dig:)
Försök slapnna av....du kanske kan få komma på ett tidigt VUL?
Hur är det med andra då??
EGO- Nu får ni komma med vilda gissningar igen:)
Imorses så ser jag att jag blöder! japp klart blod precis som i början på mens...
Är på dag 17 och borde alltså haft ÄL för 2-3 dagar sen...
Va kan nu detta vara?
Vet att man kan få en liten blödning vid ÄL...men betyder det att jag eg har ÄL nu då eller blöder man efter ÄL?
Asså shit va kroppen ska hålla på jämt!!
Jag tror också på nidblödning...
Du har väl inte tempat/testat denna månaden? Så du kan teoretiskt sett ha haft ÄL lite tidigare än du trott också! Jag håller tummarna!!
Ego: Jag har haft svag molvärk i ryggen/svanken sedan i fredags + en brännande/svidande känsla i magen som kommer och går. Precis samma kände jag förrförra cykeln (innan nyår) och då fick jag ju ett svaaagt plus 2 dagar innan BIM, men sedan var det negativt och mensen kom. Så antingen är detta mina nya PMS-besvär, eller så hade jag faktiskt ett missfall/kemisk graviditet då och i så fall finns det ju hopp nu...