• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • tm78

Ingen mens, inget plus. Men tanten kommer nog idag, det känns så i ryggen.
    Skönt med fullt upp Tabbs!

• Tabbs2

tm- har tanten kommit?

CT- hoppas det går bra idag på äggkoll!

Det var längesen man hörde från JLD, hoppas allt är bra?

Draken- klart att det går bra:)

Ego- hade precis sagt att jag inte tänkte på symptom m.m. det var väl ngn slags "cue" för kroppen att göra sig påmind...fick en pytteliten brun flytning i lördags....perfekt tid för nidblödning...men efter förra månadens blödningskavalkad kan jag inte riktigt tro att det skulle va d..superduper ömma bröst (igen) kunde knappt duscha på dem imorses....så nu kämpar jag febrilt för att trycka undan alla förhoppningar som bubblar upp...tack för d...

• tm78

Jodå, tanten har kommit. Men jag dök ju ner i källaren redan förra veckan, så det känns inte så farligt idag.
    Jag håller alla tummar och tår för att det verkligen var en nidblödning i lördags Tabbs! Hoppas hoppas hoppas!
    Och jag håller alla tummar och tår för CT idag också, hoppas att ni ser några blåsor!

• CT11
    Tabbs2 skrev 2012-03-19 09:44:32 följande:
    tm- har tanten kommit? CT- hoppas det går bra idag på äggkoll! Det var längesen man hörde från JLD, hoppas allt är bra? Draken- klart att det går bra:) Ego- hade precis sagt att jag inte tänkte på symptom m.m. det var väl ngn slags "cue" för kroppen att göra sig påmind...fick en pytteliten brun flytning i lördags....perfekt tid för nidblödning...men efter förra månadens blödningskavalkad kan jag inte riktigt tro att det skulle va d..superduper ömma bröst (igen) kunde knappt duscha på dem imorses....så nu kämpar jag febrilt för att trycka undan alla förhoppningar som bubblar upp...tack för d...

Men Tabbs man kan ju inte annat än att tycka det låter bra det här!!! När har du bim? Måste ju va nu? Har du testat dig??
  • Tabbs2
    CT11 skrev 2012-03-19 10:13:14 följande:
    Men Tabbs man kan ju inte annat än att tycka det låter bra det här!!! När har du bim? Måste ju va nu? Har du testat dig??
    Haha, ja visst låter d bra:) Men min kropp har tyvärr inte vart så tillförlitlig det senaste så jag vet faktiskt inte vad jag ska tro...har inte BIm förrän till helgen typ...
  • Draken

Tabbs, hoppas hoppas hoppas! 

Tm, tråkigt att mensen kom. 

CT, här är en till som håller på dig som tusan idag.

Själv känner jag inte ett skvatt just nu och börjar noja mig som tusan för det.      

• Tabbs2

Åh Draken, dessa symptom va d ska ställa till...
    Har du känt mkt innan eller känns det annorlunda på ngt sätt nu?
    Det kan ju variera från dag till dag och det är helt normalt!

Förstår att det är nästintill omöjligt att släppa tankarna på att det kan gå fel, men försök att hitta en strimma av hopp i tanken o håll fast vid det...

Massa kramar till dig!

• Draken

Tabbs, tack snälla för de orden. De hjälper. Nja, jag kan inte påstå att jag känt jättemycket tidigare heller. Dock hade jag en hel del molvärk som försvunnit helt. De tidigare gångerna har jag känt mig konstant bakis vid det här laget...men du har rätt, det kan ju variera mycket och det finns ju inte något jag kan göra åt det så jag ska göra som du saGlad Tack!

• CT11
    Draken skrev 2012-03-19 11:57:44 följande:

Till er alla

Hi hi så gullig!
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?