• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Draken

CT, här hålls också tummar och tår!

Tabbs, hur är läget? Ha så trevligt på kursen :)

• tm78

Idag efter lunch som slog PMS till. Som ett bollträ i nacken. Sitter på jobbet och försöker pressa undan tårarna som bara är där utan att jag vet varför. Herregud, varför ska det behöva vara så här?!
    Jag blir så vansinnigt besviken. Har bara lust att sätta mig i ett hörn och tjuta som en unge just nu. Gråter

• Draken

tm, du känner självklart din kropp bäst men är du säker på att det är PMS?

• tm78

Helt säker är jag givetvis inte, kroppen har ju blivit ganska annorlunda efter MA't. Men det känns ganska hopplöst just nu... Tack för kramen, den värmer
    Ska på spa (igen!) till helgen, med hela familjen och det ska bli jättemysigt, sen blir det nya tag igen.

• CT11
    tm78 skrev 2012-03-14 13:25:44 följande:
    Idag efter lunch som slog PMS till. Som ett bollträ i nacken. Sitter på jobbet och försöker pressa undan tårarna som bara är där utan att jag vet varför. Herregud, varför ska det behöva vara så här?!
    Jag blir så vansinnigt besviken. Har bara lust att sätta mig i ett hörn och tjuta som en unge just nu. Gråter
    KRAM!! Kanske tillåta tårarna lite grann, så de får komma ut, så kanske det känns lättare efteråt?

Spa låter underbart. Det behövs ju verkligen konkreta saker/aktiviteter som tar bort tankarna på barn-bakande och låter en slappna av lite emellanåt. 
  • Draken

Så länge det inte kommer blod finns det hopp :) Mysigt med spa tm. Njut ordentligt nu. Det är du värd.

• Draken

CT, du får uppdatera oss imorgon. :) Ska skicka en massa positiv energi.

• CT11
    Draken skrev 2012-03-14 20:37:45 följande:
    CT, du får uppdatera oss imorgon. :) Ska skicka en massa positiv energi.

Tack! Det behövs!;)
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?