Tabbs2 skrev 2012-03-21 15:50:00 följande:
Tack för uppmuntran:)
Näe jag är inte ens på BIM, det är på fre el lö..så jag vet att det är tidigt..det är lite det som stör mig också..att jag redan testat o fått positivt....hade jag väntat till BIM o fått neg då så hade jag ju sluppit den här ångesten...
Jag tog ett test för att jag va så säker på att jag va gravid..nu är jag inte lika säker längre vilket också gör att jag tänker att det e kört...
Men ska försöka göra som ni säger (men kan inte lova ngt) o inte testa förrän på fredag..då borde det vara ett tydligt ja el nej...
Draken förstår att tiden kryper fram...men håll ut:)
Tabbs- jag tycker att det låter positivt. När jag fick mitt missfall i julas var det miljarder andra personer som fått blödning kring mens/BIM därför att man stöter ut gammalt blod som lagrats inför mensen. Så ingen fara! Förstår att du nojar, såklart alla vi här inne vet ju precis hur du känner just nu (tror jag!) men jag tror som Draken - gör det till ett projekt att inte testa mer. Se det som en mysig grej att det kanske kanske är sant- och bli gladare när du får ett starkare sträck!
Det är så fint väder nu- ut och njut, planera sommaren eller påsken och låsas som att du inte bryr dig, som du gjorde förra veckan:)
KRAM!