• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • CT11

Jag har testat mitt LH värde med ÄL stickor två dagar i rad. För skojs skull bara. Bara det att det blev starkare idag eftermiddag på bim -4 (igår bim -5). Har räknat om jag tror jag har mens söndag eller måndag (lutealfas ca19 dagar). Så egentligen kanske man kan säga att jag har bim -5 idag... Hur som helst. Blir misstänksam när äl stickans resultat blivit starkare.. Ska testa imorgon igen.... 

• tm78

Det låter ju verkligen lovande CT... Tungan ute Ett plus i påskägget då kanske? Jag håller tummarna!

Vi åker till svärföräldrarna ikväll och blir borta över helgen så jag kommer inte att läsa här på några dagar.

GLAD PÅSK till er alla!

• Draken

Åh, håller tummarna CT. När vågar du testa?

Ja, glad påsk för tusan :D

• CT11

Åh hoppas hoppas hopppasaaaaaaaaassssss;)

Glad påsk!! Testar på söndag tror jag! 

• CT11

Vågar inte känna efter typ. Men jo, det känns positivt. Men får se..! Jag har ju blivit förvånad tidigare.

• Draken

De gånger jag fått plus har jag inte haft ett enda symptom, bara en bra känsla :)

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?