Draken vad skönt att ha inskrivningen klar! En milstolpe:) O NUPP m.m e ju snart ju:)
CT- det inte så konstigt att man känner oro, men den blir ju än värre när man redan varit med om missfall...men försök intala dig att du inte kan påverka hur det går, så då är det väl bättre att känna lite glädje än att gå o vara ledsen o orolig..det är ju inte som så att man tar ut det ledsna i förskott-så att säga så- om det händer nåt blir man inte ledsen för man redan varit ledsen..nä så funkar d ju inte utan man blir helt knäckt..oavsett om man varit glad el ledsen o orolig innan...så då-summa summarum- är det bättre att vara lite glad tills en eventuell motsats bevisas:)
svamel svamel...:)
Läste mina inlägg från igår o inser att de låter väldigt bittra..men det är just det som är saken, jag känner mig inte så bitter längre..jag har liksom släppt allt på ngt sätt...skön, konstig, tom känsla...hoppas det håller i sig..
Ska självklart fortsätta försöka pricka in ÄL, äta mina diverse vitaminer m.m. men känner inte det där trycket över bröstet o paniken som jag känt tidigare...
Har idag ingått en "klubb" med en arbetskamrat där vi ska gå ner några kilon, redovisa mat vi äter o träning m.m. Vi fyller till o med i på nätet så man får fina diagram m.m. Ungefär som fertilityfriend hahaha fast här handlar det inte om barn...jag behöver nog sådana saker att "hänga" upp mig på...