• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • JLD1979

Verkar fortfarande ha spökveckor. Mycket problem m magen i form av smärtor. Har inte kunnat sova de sista 4 nätterna trots trötthet. Mitt järn är väldigt lågt så jag ska få det i dropp. Har kub den 17/4.

Hur mås det själv?

Hoppas alla har en fin påsk!

• Draken

Du kan nog ha dem ett tag. Vad skönt med ett KUB inbokat då får du ju se den lilla :D

Jadu, har börjat må lite halvilla. Känner mig typ bakis. Bläää!!! Vet att det inte är någon garanti för så var det i mitt MA sist också så jag nojar mig fortfarande...

• JLD1979

Aaa ser fram emot att få se pyret igen. Speciellt nu när jag får för mig att det har dött just för att gravsymtomen är så svaga. Knappt några alls. Mår illa och har problem med magen, varje gång jag äter så får jag problem i timmar med smärtor och kramper.

Man kommer nog alltid nojja när man har ett MF el MA i bagaget.

Är själv panikslagen för att få det trots att jag är i v12 nu. Å andra sidan så hatar jag att vara gravid med tanke på hur jag mår så skulle jag förlora detta barnet så vet jag inte om jag skulle ge mig på det igen det närmsta året.

Har nog aldrig måått så fysiskt och psykiskt dåligt samtidigt förr. Det sliter på mig och min kropp samarbetar inte alls. Jag har som bara tappat lusten för det mesta just nu...

♥ BF 121026 ♥
  • JLD1979
    CT11 skrev 2012-04-08 16:29:12 följande:
    Jag är gravid!!! 2-3 veckor
    Wohoooooooooooooooo! Vilken lycka!!!!

GRATTIS!!!! Skrattande
    ♥ BF 121026 ♥
  • Draken

CT, jaaaaaaaaaa! Jag hade det på känn :) Vilka bra baciller det finns här :D

JLD, jag mår säkert inte lika som du men jag har också fått en smärre depression. Från att ha tränat 5-6 dagar i veckan går jag bara promenader och jag har lovat mig själv att fortsätta med det åtminstone till v 12. :( Skulle antagligen inte heller orka med det här igen om det skiter sig. Vi får kämpa helt enkelt.

Nej, nu ska jag glädjas med CT istället. :D Grattis som tusan.

• CT11

Tack va ni är fina! Och, tror det är helt normalt att känna sig låg. Nästan alla livsomställningar och förändringar har en stark påverkan p livet och själen. Kram!!!

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?