• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • CT11

Hej hopp!
    .. Hur gör man när man vill lägga in sig på en lista? Hur kopierar man? Jag har BIM typ 1/2a.

Kram! 

• Draken

CT11, jag fixar... 

HjärtaÄLHjärta

27/1 Draken
    7/2 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower}
    1/2 (ca) CT11
    10/2 (ca) Draken
    22/2 tm78

PlusPLUSPlus

NalleBÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNGNalle

GravidGRAVID VECKAGravid

BabyFÖDDABaby  

• CT11

Åh, det går rätt bra tack;) Jag har blivit kallad på röntgen med kontastvätska för att kolla äggledarna och ev spola dem. Sambon lämnar prov på tisdag. Jag ska ta blodprover på tredje mensdagen. Så det känns som att det har rullat igång bra! Igår var vi ute och vandrade och nästa helg ska vi åka skridskor. Jag har fått ett nytt trevligt jobb på en myndighet som jag tror jag kan landa i ett par år iaf, och det känns väldig skönt efter att jag har hoppat runt en del de senaste åren. Köksrenoveringen är på g;) Desstuom har jag världens hälsoindpiration så har kommit igång m träningen och börjar äta Super Greens igen (vetegräs). Tänkte sambon ska börja äta krom, det är bra för fretilitet hos män. Testade grav test idag, neg såklart men det kändes helt i din ordning. Jld1979- det är nog bra att vänta en cykel!

• CT11

Tack!

Draken skrev 2012-01-29 09:32:33 följande:
     CT11, jag fixar...  ÄL    27/1 Draken 7/2 tm78 BIM  1/2 (ca) CT11 10/2 (ca) Draken 22/2 tm78 PLUS    BÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNG GRAVID VECKA   FÖDDA    

• JLD1979

Hatar å ha ÄL. Det är kring den tiden som min endometrios härjar som mest. Visade positivt på ÄL test häromdagen och de senaste 30 timmarna har jag haft smärtor. Så min sambo tycker säkert att jag är världens bästa fästmö just nu ;o)

Jäkla påfrestande att veta om att man har ÄL och låta bli att leka kaniner när man har den barnlängtan som man har. Använde gummi imorse. Roligt värre... Rynkar på näsan

CT11: Oj vad ni har grejer på gång. Bra att hålla sig sysselsatt iofs :)
    Skulle oxå vilja ha ett nytt jobb. Har bara ett vik som går ut i augusti i år... skulle kunna offra en njure för att få en fastanställning nu.

Diagnosticerad m Endometrios. 1:a MF 120116 men skam den som ger sig!
  • JLD1979
    Tabbs2 skrev 2012-01-27 09:34:34 följande:
    Nu är nog mensen på g har rosa spottings idag...Men det känns inte så jobbigt nu, hade nog mitt psykbryt för några dagar sen!
    Försöker tänka som du tm:) låter kanon:)

Draken jag håller också med om CTs teori!
    nej det känns inte så bittert, har lite svårt att känna så när det är min egen bror..o sen är det bara inse fakta att de är mycket yngre...då är det jobbigare med de i ens egna ålder på ngt vis...

Tjiho- första dagen på mensen kan ju faktikst vara första dagen på nästa graviditet:) bring it on:)

Ha en bra fredag!
    Åldern är orättvis. Tänk om man för 10 år sedan vetat det man vet idag :(
  • Tabbs2

Hej på er!

CT- låter ju super att det går framåt så bra:) åh himla kul med nytt jobb o allt annat! Bra!

JLD- låter inge kul att ha så ont...kan man göra ngt åt just smärtan? Kan som sagt va bra att vänta en mens...men förtsår precis hur frusterande d e...

Draken-hoppas helgen vart bra?

Själv hade vi en bra helg trots mens;) åkte längdskidor igår för första gången på typ 15 år, kass teknik så jag har fruktansvärd träningsvärk idag:) men kul va d! Ska verkligen försöka tänka att jag nu har lite mer tid på att komma i form m.m...

• Tabbs2
    HjärtaÄLHjärta   
    27/1 Draken
    7/2 tm78
    10-12/2 Tabbs

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower}
    1/2 (ca) CT11
    10/2 (ca) Draken
    22/2 tm78
    24-25/2 Tabbs

PlusPLUSPlus

NalleBÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNGNalle

GravidGRAVID VECKAGravid

BabyFÖDDABaby  
  • JLD1979
    Tabbs2 skrev 2012-01-30 10:24:52 följande:
    Hej på er!

CT- låter ju super att det går framåt så bra:) åh himla kul med nytt jobb o allt annat! Bra!

JLD- låter inge kul att ha så ont...kan man göra ngt åt just smärtan? Kan som sagt va bra att vänta en mens...men förtsår precis hur frusterande d e...

Draken-hoppas helgen vart bra?

Själv hade vi en bra helg trots mens;) åkte längdskidor igår för första gången på typ 15 år, kass teknik så jag har fruktansvärd träningsvärk idag:) men kul va d! Ska verkligen försöka tänka att jag nu har lite mer tid på att komma i form m.m...
    TYvärr inte... har tidigare kontrollerat den m p-piller och morfin. Inget som jag vill ta nu när jag vill bli gravid :(

Långfärdsskridskor...va 15 år sen jag åkte det med... jag e kass på vintersporter. Å så fryser jag jämt. Satsar som du på att komma i form. Lika bra... håller mig sysselsatt och får mig att sluta tänka för mycket. Hejja oss! :)
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?