• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Tabbs2

Asså mtt jag trodde ju på dig:) att du inte skulle hoppas o känna efter hmmm:) men det låter ju onekligen ganska lovande! (å andra sidan kan man ju få allt att vara gravtecken haha) o jag håller med skendräktig är man ju med lämna mellanrum! Håller tummar o tår! Ska vi göra en "pakt" när vi tidigast testar? kan vi hålla oss en heel vecka ???

J1979- jag beställer från testlagret.se gillar de testerna skarpt!

• tm78

En pakt? Hm... Ja, det kanske kan få mig att motstå frestelsen att testa för tidigt Glad Kanske alltså Tungan ute Men om jag knäcker innan nästa torsdag så lovar jag att åtminstone erkänna det för er Tungan ute
    Men just nu är alla symptom som bortblåsta - så det är nog tyvärr en skenis denna månaden också. Blir så trött på mig själv Rynkar på näsan

• Draken

Välkommen till tråden J1979. Tråkigt att du behöver vara här men som sagt är alla fantastiskt stöttande och det är rätt skönt att få skriva av sig ibland och man vet att de som läser verkligen förstår...

Jag fick också tillbaka mensen direkt efter mina båda MA. Kunde också räkna dagen jag tog cytotec som cykel dag 1. Håller tummarna för att din kropp återhämtar sig bra.

Tycker också att du ska se det fantastiska i att ni kan bli gravida. En mycket bra börjanGlad   

• Draken
    tm78 skrev 2012-01-19 20:57:51 följande:
    En pakt? Hm... Ja, det kanske kan få mig att motstå frestelsen att testa för tidigt Glad Kanske alltså Tungan ute Men om jag knäcker innan nästa torsdag så lovar jag att åtminstone erkänna det för er Tungan ute
    Men just nu är alla symptom som bortblåsta - så det är nog tyvärr en skenis denna månaden också. Blir så trött på mig själv Rynkar på näsan

Lite väl tidigt att säga att det är en skenis tycker jag allt... Skrattande

Tabbs och mtt78, händer det något skoj till helgen så ni håller er sysselsatta? 
  • tm78

Nej, jag har absolut ingenting inplanerat denna helgen... Så jag har massa tid att känna efter, grubbla och hoppas... Tungan ute
    Men jag funderar på att storstäda arbetsrummet - då blir jag genast sysselsatt hela helgen. Skulle behöva gå igenom alla pärmar med gamla papper och sortera. Fast först och främst hitta skrivbordet under all bråte som av någon mystisk anledning har hamnat där... Och så ska det ju komma en del snö, så skottning och skidåkning kanske jag också ska skriva upp på agendan.

• Draken

Haha, jadu, alla dessa papper som hamnar överallt... Det var någon som sa till mig att ett rörigt skrivbord speglar ett fyllt inre...så jag lever på det...Drömmer...men tänk vad man känner sig duktig när man tagit tag i det?

Åh vad underbart att bo där det finns snö...här i storstaden har vi inte haft mycket av den varan. Ut och njuuuut! Bor du nära ett alpinberg blir jag ännu mer avundsjuk...

• tm78

Jag har ganska nära till små alpinbackar, men det är längdskidor som gäller för mig. Och jag kan hoppa på preparerade spår ca 50 meter utanför ytterdörren Skrattande Men hittills i år har det varit alldeles för lite snö, så jag har inte kunnat åka än.
    Är det snowboard eller slalom du åker? Jag har bara provat snowboard en gång i hela mitt liv, och aldrig (!!) åkt slalom...

• JLD1979
    Draken skrev 2012-01-19 21:34:22 följande:

Välkommen till tråden J1979. Tråkigt att du behöver vara här men som sagt är alla fantastiskt stöttande och det är rätt skönt att få skriva av sig ibland och man vet att de som läser verkligen förstår...

Jag fick också tillbaka mensen direkt efter mina båda MA. Kunde också räkna dagen jag tog cytotec som cykel dag 1. Håller tummarna för att din kropp återhämtar sig bra.

Tycker också att du ska se det fantastiska i att ni kan bli gravida. En mycket bra börjanGlad   

Tack så mycket :)

Visst är det en bra början och nu ser det ut som om att vi håller på att vinna en budgivning på mitt drömradhus så snart är vi sambos på riktigt och inte trängs i min lilla lägenhet. Ljuset i tunneln är inte ett tåg längre Skrattande

Första gången i mitt liv som jag kommer äga mitt hem... hur många vuxen poäng är inte det liksom? Skrattande

Thank God för min karl... vet inte vad jag skulle göra utan honom.
    Diagnosticerad m Endometrios. 1:a MF 120116 men skam den som ger sig!
  • JLD1979
    tm78 skrev 2012-01-19 22:10:22 följande:
    Nej, jag har absolut ingenting inplanerat denna helgen... Så jag har massa tid att känna efter, grubbla och hoppas... Tungan ute
    Men jag funderar på att storstäda arbetsrummet - då blir jag genast sysselsatt hela helgen. Skulle behöva gå igenom alla pärmar med gamla papper och sortera. Fast först och främst hitta skrivbordet under all bråte som av någon mystisk anledning har hamnat där... Och så ska det ju komma en del snö, så skottning och skidåkning kanske jag också ska skriva upp på agendan.
    Du är så välkommen hit. Vi ska fixa en lägenhet inför fotografering på måndag. jag är i vanliga fall väldigt strukturerad och organiserad men nu är jag ett riktigt basket case.
    Diagnosticerad m Endometrios. 1:a MF 120116 men skam den som ger sig!
  • CT11

Shit jag skulle också behöva städa arbetsrummet och även vinden...!

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?