• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Draken

Nääää...om mensen inte kommit till helgen...hmm, är planen iaf...men planer har ju spruckit förutSkäms

• tm78

Skrev fel igår, dag 10 var det ju då och dag 11 är det idag så då ligger vi ju nästan exakt lika Tabbs Glad
    Och då är det kanske egentligen inte så konstigt att jag har flytningar och värk redan. Kan bara inte minnas att jag har haft det flera dagar förr... Men än så länge har jag inte fått utslag på ÄL-test. Har en del tester kvar hemma, så jag tänkte att jag skulle använda upp dom - men nästa månad hoppar jag nog över testandet (hoppas ju förstås att jag slipper testa av rätt anledning...) Problemet just nu är att vi är dunderförkylda bägge två, så lusten är inte helt på topp... Men några gånger i veckan ska vi nog lyckas få till Tungan ute

Starkt att låta bli att testa Draken...! Jag håller tummarna stenhårt för att mensen håller sig borta och att det är ett fint plus när du väl testar!

• Draken

Vad spännande att ni ligger så lika... 
    Låt nu inte förkylningen sätta stopp för er. Håller med om att man inte är så sugen iofs...Ni får bunkra med nässpray så ni inte tappar andanGlad 

Starkt vetitusan...jag kan ju erkänna att jag inte har några test hemma... Hade jag haft det vet jag inte om det gått. Att gå och köpa känns som ett moment för mycket just nu...

• CT11

Det händer mycket i tråden, kul! Så spännande att höra om allas bim, Draken - håller tummarna för er nu! Har tänkt på dig idag och längtar lite till helgen då du kanske får "besked". För mig känns det nu lite bättre. Har många sociala saker planerade och 2 kompisar får/har precis fått barn nu och det känns helt ok. Kram t er alla!

• Draken

Vad söt du är Catarina och vad glad jag blir att allt känns bättre. Det ska ta mig tusan gå någon gång för oss också.

Kram :D

• Tabbs2

Draken- hur går det?:) Beställ lite tester från testlagret! Du får dom imorrn:) kan ju va bra ha även om det inte blir ngt nu...

mtt- positivt ÄL-test än? Jag har inte fått det än (dag 14) men imorses så såg det ut som att det är nära:) ikväll kanske tom...

Catarina- skönt att du mår bättre nu! Hur gör ni framöver, ska ni försöka igen?

• Draken

Ahhh, bra idé Tabbs. GjortSkrattande

Ingen mens men känns som den är på väg...

Hoppas ni båda får positiva ÄL under helgen{#emotions_dlg.flower}       

• tm78

Jag trodde igår morse att ÄL-testen var positiv, men nu är jag lite osäker på om den egentligen var det... Jag tyckte att strecket var precis lika kraftigt/tydligt som kontrollstrecket, men det är ju ibland svårt att se.
    Tempen har inte stigit i alla fall, och igår eftermiddag + idag på morgonen var testen negativ (nästan helt osynligt streck). Flytningarna har försvunnit med, så jag vet inte riktigt vad jag ska tro?! Fortsätter att testa några dagar till, och tempar ju varje morgon så vi får se vad som händer. Jag har kanske en månad utan ägglossning? Obestämd Men då borde jag inte fått så tydliga flytningar och så tycker jag? Jaja, det är minsann inte så lätt att tyda kroppen alla gånger... trots att man har bott i den i 33 år!! Tungan ute

Väntar spänt på ditt testresultat i helgen Draken! Glad

Skönt att allt känns bättre Catarina! Glad

Hoppas att du får en tydlig positiv ÄL-test ikväll Tabbs! Glad

• Tabbs2

mtt - det kommer nog snart då ska du se...det brukar (iaf för mig) vara så att ägget släpper ett till två dygn efter det första positiva ÄL-testet (har hört att ÄL är när testen blir neg igen)..så du kanske har ÄL just idag då... Jag använder digitala ÄL-testen så slipper man analysera så mkt..nu gör jag ju det ändå :) för man kan ju se när strecken blir starkare...men man behöver inte vara rädd att missa toppen utan kan mer se att det är på g! Passa på att ligga i nu, hehe:)

• tm78

Det var nog ägglossning igår som du skrev Tabbs... Tempen var i alla fall högre idag. Och vi har gjort det vi har kunnat hela veckan, trots förkylningar... Tungan ute Så nu är det bara att vänta och hoppas i två veckor...

Hur går det för dig? Fick du positiv ÄL-test igår kväll?

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?