• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • CT11

God jul på er! Jag fick två streck på Apotekets grav test idag, men har även en underlig slags mens så vågar inte hoppas men ändå!

• CT11

Plus plus plus plus!!!! Helt otroligt!!!! Jag har väntat på det här i 2 år!! KRAM till er!

• tm78

Grattis! Vilken fantastiskt härlig julklapp! Jag blir alldeles tårögd, blödig som jag är...
    God fortsättning och gott nytt år till alla!

• CT11

Åh tack! Jag var nog iof lite snabb. Blöder en del och har kramp, så det är nog ett missfall. .. suck..

• Draken

Kommer bara med en liten instickare... Usch, vad tråkigt Catarina. Lider med dig. Bli arg och sörj och sedan på det igen. Det kommer gå någon gång.

Julkramar till er andra också.
    (fick mens förra veckan...har nog ÄL snart men inte orkat räkna)

Tabbs, bra att du är i trygga händer. :D

• tm78
    CT11 skrev 2011-12-25 16:54:00 följande:
    Åh tack! Jag var nog iof lite snabb. Blöder en del och har kramp, så det är nog ett missfall. .. suck..
    Nej, nej, nej! Hur går det med dig? {#emotions_dlg.flower}
  • CT11

Det är så nedrigt att man kan längta så mycket så länge och sen funkar det ändå inte när det väl händer. Men jag ska ta det lugnt nu, vi är ju inbokade hos Sophia hemmet 23 jan så hoppas på någonting konstruktivt där. Jag började blöda och trodde det var mensen, som ju skulle komma då. Den var något försenad och betedde sig underligt, kom väldigt lite, försvann, kom igen, ingeting på natten etc. Så testade igen efter ett par dagar med denna konstiga mens. Positivt, 2 dagar i rad. Igår, efter vi haft sex kom blod (färskt) har hört man kan få det... Sen började det komma mer blod. Även kvällen innan kom det mer, men jag mådde samtidigt illa så trodde det var ok. Igår efter långpromenad hade jag smärtor liknande menssmärta, mkt spänd mage och hade en stor brun fläck i trosan (ursäkta alla detaljer!!) sen dess har det kommit en del färskt och gammalt blod. Inget illamånende men molvärk i ryggslutet. Ingen jättekraftig värk idag men färskt blod fortsätter att droppa tex när jag kissar, vilket jag gör ofta. På vårdguiden sa de att det enda jag kan göra är att vänta, testa igen om ca 2-3 veckor. Är det positivt då är jag gravid, annars inte. Men jag målar Faan på väggen så blir jag inte lika besviken senare.. Hur går det för er andra? Draken- kul att du tittar in. När har du ÄL? Satsar ni på att pricka den?Hur mår ni andra?Kram

• Draken

Catarina, jag vet precis hur du känner. Det här är fasiken aldrig något man blir klok på och inte ens de som vet mest har svar.
    2-3 veckor är ju en evighet när man är i den situationen men det positiva nu är ju att du har ditt besök inbokad. :)

Jadu, jag bör ha ÄL i dagarna men vet inte riktigt när. Är i valet och kvalet om jag ska köra med de CB jag har kvar el skita i det... Fick precis veta att en av våra närmsta vänner blivit gravid -inte helt planerat- och det var nog de vi trodde skulle vara sist... Blir så jävla arg på mig själv att jag inte riktigt kan glädjas med andra som jag verkligen vill glädjas med. Känner mig som en jäkla bitterfjant... Andra saker i livet kan man ju iaf göra ngt åt men det här...som att vinna på Lotto (kanske lite större chans men ändå...)

Catarina, har du något roligt inplanerat här framöver? Brukar hjälpa mig att hitta på en massa saker som kommer bli svårare att göra när man väl sitter där med en liten i magen.

Nu jäklar kämpar vi tjejer så ska vi se att 2012 blir ett lyckoår. Kram till er alla!

• Tabbs2

Neeej! Catarina vad tråkigt!! Men du det behöver inte vara kört!! vet många som blöder men där det ändå gått bra...håller tummarna att det trots allt kommer gå vägen.. testa om några dagar så ser du kanske om det blir starkare eller svagare...

Själv testade jag minus idag på ÄL+ 12...hade nog börjat hoppats lite för jag har haft brännande ömma bröst o molvärk i ngra dagar nu... men men..tomten glömde ng mig ändå..

Nu får fasiken 2012 bli bättre!!!    

• Draken

Catarina, Tabbs har rätt. Det finns ju många som blöder och det gått bra ändå. Förstår dock att du inte vill hoppas för mkt. Så hade jag också känt. Hur känns det nu? 

Tabbs, när har du BIM? Kanske för tidigt för test?

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?