• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Tabbs2

J1979- kul med nytt boende:) o att få börja på ngt nytt tillsammans:)

Puh jag tycker alltid att det är så svårt att ta tag i så där stora städningar..men när det väl görs o e klart så är det ju så himla najs!

• Tabbs2

Ps har bytt signatur efter familjelivs mail om en hackerattack... men ni vet vem jag e eller hur:)

ÄL + 8...inga symptom jag heller (längre om jag nu haft ngra innan)
    Mtt får se om jag kan hålla mig till to eller om kanske börjar redan på måndag hihi:)

Trevlig helg på er!!

• CT11

Jag har också bytt signatur;) hihi. Den första bokstaven är samma som första i förra signaturen så ni vet vem det är;)

• tm78

Sådär... då var arbetsrummet skinande rent, alla papper sorterade och allt skräp kastat. GOOD GIRL!
    Frågan är nu vad jag ska göra hela dagen imorgon för att få tiden att gå...
    Idag har jag verkligen inte haft några känningar över huvudtaget. Zip. Nada. Rynkar på näsan Jag vet att det är en hel vecka kvar till BIM, och att hoppet inte är ute - men f-n alltså, det känns som att hoppet är ute Rynkar på näsan

Hur går det med er andra? Vad hittar ni på i helgen? Glad

Jag har också bytt nick som ni ser - för säkerhets skull.

• Draken

Oh no, nu blandar jag ju ihop er...nästan iaf... :)
    Vänta på BIM är ju så mycket segare än att vänta på ÄL. Jag vet inte vad jag ska ge för tips...själv brukar jag försöka hitta på så mycket som möjligt och gärna saker som kan bli svårare senare...

• JLD1979

Fan. Vi blev överbjudna. Så blev inget hus denna gång. Var inte meningen helt enkelt.

Får hitta på nått annat projekt. Typ byta jobb el nått. Less på att vara vikarie å bara veta att man har jobb ett år framåt hela tiden speciellt nu när man jobbar på att bli gravid.

Hoppas att ni har en fantastisk helg!
    Kram

• Draken

Nej, då var det inte meningen... Saker som tar lite tid brukar ju vara värt det ännu mer...
    Spännande att se vad ni hittar för boende senare :D

• JLD1979

Draken: innan jag visste hur den var så tog jag 3 sticktest /dag. Samma tid morgon lunch kväll tills jag lärde mig min cykel.

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?