Tabbs2 skrev 2012-02-02 09:33:14 följande:
CT- bra med positiva tankar kring PCO :) Ingen mens än?
jag har ätit bidrottninggele av o till i ett år ungefär. Äter från mens till ÄL...
Draken- kan mycket väl vara nidblödning! Blodet kanske inte kom ut med en gång? Jag hade en brun flytning som nidblödning den första gången... Hoppas hoppas:)
Hur är det med dej JLD nu?
Allt är bara bra. Väntar in min mens som borde komma den 10e feb.
Nja... allt är nte bra... jag behöver byta jobb. Jobba nånstans där min normala arb.dag inte är mellan 07,30-18,30. Samtidigt som det känns jobbbigt att byta jobb när man försöker bli gravid och så är det detta med pengar/mammapenning och föräldraledighet.
Jag jobbar inom ekonomi. Funderar på att starta en enskild firma och sedan gå som konsult via den hos bemanningsföretag eller så är jag privatperson anställd på en lönelista = jag får själv se till att betala min skatt och lägga undan pengar för semester osv.
Svårt. Är en ny värld att sätta sig in i men kn va värt det då jag har fastnat i vikarieträsket där jag oxå alltid lkyckas få jobb där jag jobbar häcken av mig för att sedan få gå å jag är alltid vikarie till nån som är ppå föräldraledighet. Ödets ironi?
Tycker oxå att jobberbjudanden kommer som i en klump och alltid när man inte är på jakt efter dem. Idag har så mycket med kontakter att göra oxå när det handlar om jobb.
Helgen var annars bra. Igår låg vi i sängen till kl 15. Såg tv, åt frukost och bara njöt. Ingen stress. Sedan klädde vi på oss och åkte på middag. Nu ska vi snart iväg och storhandla för att sedan åka hem och städa och tvätta. Skön helg. Jag behövde den.
Har ni andra haft en fin helg?