Tabbs2 skrev 2012-02-03 09:53:50 följande:
Äntligen fredag! O slut på den här pissiga veckan snart! struliga pendeltåg, ingen värme i varmvatten hemma...så ja den här veckan får gärna ta slut!
Hoppas kunna åka mer längd i helgen om de inte blir alltför jädrans kallt...
Har ni andra ngra roliga planer för helgen?
Draken inga andra symptom som kan visa på att det var en nidis? (jag har kunnat testa positivt typ tre dagar efter mina nidblödningar...)
Ha d gött!
Haha, ja, då förstår jag verkligen att du längtar efter ett slut på veckan...och fy bubblan med kallvatten med den här kylan...lider med dig. Har det fixat sig nu?
Ska sitta med min omtenta i helgen...så jag är sysselsatt...och kan inte festa heller...
Hmm, nja...jag vet inte...kommer fortfarande lite brunt blod...och annars känner jag mig precis som vanligt. Är på dag 22 idag och det har hänt i historien att jag fått mens dag 23-24 också...
CT11 skrev 2012-02-03 12:50:56 följande:
Äntligen fredag! Tabbs- har ni fått igång värmen? Jag tog blodprov idag igen som man ska såhär 2-3 dagen på mens. Röntgen bokad till på torsdag sen kommer "dommen". Men det har iaf satt igång. I helgen ska jag åka skridskor och gå på 7års kalas och middag hos mamma;). Ikväll blir det vin och soffan!! Underbart! Hur ser det ut för er andra? Hur är de Mtt- läget med dig? Kram
En till som tycker det är skönt med fredag
Gud så skönt med vin och soffa... Njuuuut!
Vad är det som analyseras i blodprovet? (Om du nu vet...)