• FarbrorKanin

Din nya granne är en pedofil, hur reagerar du?

Du får reda på att din nya granne är en pedofil som dömts för flera grova övergrepp och har precis frisläppts efter att avtjänat ett långt fängelsestraff. Pedofilen har gått i terapi och myndigheterna anser att han är rehabiliterad. Hur reagerar du i denna situation?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din nya granne är en pedofil, hur reagerar du?
  • ondar
    KlasKristian skrev 2011-05-15 12:40:46 följande:
    Grymt ju, då har vi garanterat någon som ställer upp som clown på nästa barnkalas. Gratis dessutom!
  • Pepparfrun
    Här och nu skrev 2011-05-15 11:14:50 följande:
    En pedofil är alltid en pedofil o kan utöva detta på olika sätt.
    Jag vet vad en pedofil är för något.

Jag ser heller inget behov av att göra något mot denne pedofil. Jag kommer inte slänga in min unge till personen, men jag behöver inte slå ihjäl denne heller.
  • Plutteli
    TheCoopers skrev 2011-05-14 20:52:55 följande:
    hahah ja och vem bryr sig ? Har människan förgripit sig för mina barn så SKITER jag i vad lagen säger .

Varsågod och anmäl hade jag sagt ! Go ahead ! Jag har också ett och annat ess i rockärmen ..
    Har du inte viktigare saker att pyssla med ifall nån nu faktiskt (gud förbjude) skulle ha gett sig på dina barn?
  • Plutteli
    KMJ skrev 2011-05-15 10:40:36 följande:

Men jag har frågar tidigare i tråden vart grundar du det på?? Jag vill veta fakta har du utbildning i ämnet?

Säger inte att en psykopat är samma ska som en pedofil, men tänker att det kan utvecklas på samma sätt att man inte föds med det. Undrar då om du menar att en bebis är pedofil. Så som förälder så kan du  inte göra något åt detta ditt barn blir en pedofil oavsätt vilken uppväxt du ger ditt barn?? Är det så du menar??

Menar du att det är något nerurologiskt eller genetiskt med fött??

EH ja, pedofili är medfött.
  • Plutteli

alltså jösses, när det kommer till pedofiler förvandlas verkligen svenne banana till en grottmänniska...

• goatess82
    Noxigen skrev 2011-05-15 12:43:56 följande:
    Tycker vi ska sluta dissa clowner...vi är bra folk, äter bara barn som har astma faktiskt
    *pip*- jag tror inte på dig!!
    Plutteli skrev 2011-05-15 13:10:19 följande:
    alltså jösses, när det kommer till pedofiler förvandlas verkligen svenne banana till en grottmänniska...
    kanske för att just pedofiler får i princip alla att se rött, och folk skiter i varför dom gör som dom gör, bara att dom gör som dom gör.. och det är oförlåtligt!
  • Noxigen
    goatess82 skrev 2011-05-15 13:17:32 följande:
    *pip*- jag tror inte på dig!!
    Plutteli skrev 2011-05-15 13:10:19 följande:
    kanske för att just pedofiler får i princip alla att se rött, och folk skiter i varför dom gör som dom gör, bara att dom gör som dom gör.. och det är oförlåtligt!
    Ha mig på barn kalas är mer en fara för mammorna Alla vet vi att ni fantiserar om clowner haha
  • goatess82
    Noxigen skrev 2011-05-15 13:18:51 följande:
    Ha mig på barn kalas är mer en fara för mammorna Alla vet vi att ni fantiserar om clowner haha
    gillar faktiskt mer iden på svenne banana grottmänniskan om jag ska vara ärlig *viftar med ögonfransar*Kyss
  • Noxigen
    goatess82 skrev 2011-05-15 13:20:28 följande:
    gillar faktiskt mer iden på svenne banana grottmänniskan om jag ska vara ärlig *viftar med ögonfransar*Kyss
    Haha, de e jag bara i mitt villa område när det flyttar in en pedofil
  • goatess82
    Noxigen skrev 2011-05-15 13:22:11 följande:
    Haha, de e jag bara i mitt villa område när det flyttar in en pedofil
    Haha!! Skrattande
Svar på tråden Din nya granne är en pedofil, hur reagerar du?