• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Hej på er alla gravida IVF-are.

Jag plussade på ruvdag 13, på vår första IVF genom RMC Lpkg.

Hoppas vi blir ett gäng som kan följas åt, hela långa året nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-10 06:33
    Vill bara tillägga att det visade sig vara enäggstvillingar som gömde sig i min mage

Bf 20 dec, men jag får nog räkna med nov snarare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 07:26
    Dumt att man inte kan ta bort tillägg här inledning men hur eller hur så är det bara ett foster nu för det andra har tillbakabildats. Så räknar med 20 dec som bf igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 20:56
    Denna länk för magbilder och andra bilder: www.familjeliv.se/Forum-7-139/m59685330.html

Denna länk är vår BF-lista.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60586536.html
  • Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan
  • A G

Hej på dig, här kommer jag...

BF
    20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
    26/12? - AG, 1 IVF

• Ocean Pearl

Skriver in mig jag med=))

BF

20/12 - Ocean Pearl
    26/12? - AG, 1 IVF

• Myggan01
    BF
    20/12 - Ocean Pearl
    20/12 - Myggan01. 1 IVF
    26/12? - AG, 1 IVF
  • Myggan01

Glad Känns mer och mer verkligt i kroppen att den förändras. Brösten ömmar och gör ont (spec. på morgonen) halsbränna, migrän och huvudvärk, "mensvärk/molande"  och svullen mage kommer och går, tröttare än tröttast, fast konstigt pigg på morgonen. Illamående efter maten, behöver något sött direkt efter jag har ätit. Inga spec. cravlings men mindre sugen på "viss" mat. Luktsinne som en hund, kan lukta en rökare på 2 mils avståndFlört och gråtmild hela tiden tex. Söt hund på tve *snyft* fast det värsta är en unge i minutenGråter
    Idag ska vi skriva in hos barnmorska, vi gör det så tidigt för att min migrän har blivit värre och har varit sjukskriven sen orgalutran sprutan dvs Rätt länge.. Verkar bara finnas puckon till husläkare som har hittat sin läkarlicens i cornflakespaketet. Känns bra att få någon som vet hur det kan vara i början av en gravidiet.

Glad påsk

• A G

Myggan: Hoppas att det ordnar sig med migränen och att du/ni träffar någon som lyssnar ordentligt!

• Ocean Pearl

Hur tidigt ska man kontakta bm för att få en inskrivningstid? Har ni gjort det än, eller tänker ni vänta ett par veckor?

• SinnerSaint

Myggan: hoppas allt löser sig. Migrän är inget roligt alls. Testa akuputur Ocean pearl: mig sa dem till att jag inte skulle skriva in mig förrän efter VUL man ska göra. Vet inte varför, antar att risken för missfall minskar när man sett hjärtat picka Jag fick se hjärtat picka på igår när jag va på kontroll igen!!! Helt otroligt! Och den lille hade växt som tusan var nästan 1 cm nu. Imorgon ska jag återigen in på blodprov och VUL och ser det nog igen, då man såg det hela tiden nu när hon rotade runt där inne, hon behövde inte försöka hitta den lille utan den var där hela tiden riktigt häftigt. Så jag skriver in mig på mödravården efter 3:e maj när jag har mitt inbokade tillväxt VUL

• chantii

Jag smyger in här också

Vet dock inte om jag gjort rätt i graviditetskalendern här på FL.

Har gjort FET och är gravid. BF 24 dec. Någon som vet?

GRATTIS TILL ER ALLA

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan